تعبیر خواب قیر ، تعبیر دیدن قیر سیاه در خواب

تعبیر خواب قیر یا تعبیر دیدن قیر سیاه در خواب

تعبیر خواب قیر

طبیعت دانان رومی در دایره المعارف تاریخ طبیعی، خواص طبی نفت و قیر را چنین بر می‌شمارد: خونریزی را متوقف می‌کند، مرهم زخم است، مروارید چشم را درمان می‌کند، مرهم نقرس است، درد دندان را آرام می‌بخشد، سرفه مزمن را تسکین می‌دهد، تنگی نفس را رفع می‌نماید، جلوی آسم را می‌گیرد، ماهیچه بریده را می‌چسباند و روماتیسم و تب را برطرف می‌‌کند. این‌ها همه از جمله مصارفی است که برای قیر در زمان‌های گذشته بیان می‌شده و اکنون کاربردهای دیگری پیدا کرده است بنابراین دیگر نمی‌توان از تعابیر معبرین قدیمی که درباره قیر بیان کرده‌اند استفاده کرد.
مطیعی تهرانی در مورد قیر می‌گوید:
قیر در خواب نشان روزی است ولی قیر اگر انباشته باشد یا گسترده فرق می‌کند. در زمان حال از قیر برای اسفالت جاده‌ها و خیابان‌ها و اندود بام‌ها استفاده می‌کنند و این در گذشته معمول نبوده لذا تعبیری که امروز برای قیر هست با تعبیر معبران کهن فرق می‌کند.
محمدبن سیرین گوید: دیدن قیر درخواب، دلیل روزی بود. اگر بیند قیر داشت، دلیل که به قدر آن مال یابد. اگر بیند قیر می‌خورد، دلیل که به قدر آن چیزی حرام خورد.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن قیر در خواب، نشانه آن است که از دام‌ها و نقشه‌های دشمنان مطلع خواهید شد.

تعبیر خواب قیر سیاه

منوچهر مطیعی تهرانی: داشتن قیر انباشته که سیاهی آن دیده شود وقار و سنگینی است. حرمت و احترام است. چنانچه در خواب ببینید بشکه بزرگی دارید که انباشته از قیر است و سیاهی آن دیده می‌شود مورد احترام مردم قرار خواهید گرفت. دیدن تعداد زیادی بشکه قیر، مالی است فراوان و خواسته ای است سنگین ولی قیر گسترده مثل قیری که برای گرفتن سوراخ‌های بام و قایق‌ها یا اسفالت یا اندود بام‌ها به کار می‌رود گرفتاری است و دست و پاگیری به خصوص اگر پایتان به آن آلوده شود.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي