تعبیر خواب قلیان ، تعبیر قلیان کشیدن در خواب

تعبیر خواب قلیان و یا تعبیر قلیان کشیدن در خواب

تدخین و یا به اصطلاح دود کردن عملی است که می‌توان آن را به وسیله ابزار آلات مختلف مانند چپق، سیگار، توتن و تنباکو، کبریت و … دود را تولید و سپس استنشاق کرد.مطیعی تهرانی دیدن تمامی این ابزار آلات را در خواب نشانه غم، اندوه و تلخ کامی می‌داند. قلیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در زمره مواردی که باعث ناراحتی بیننده خواب می‌گردد.

تعبیر خواب قلیان ، تعبیر قلیان کشیدن در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

تعبیر خواب قلیان

تعبیرگری می‌گوید: قلیان نماد و سمبل تخریب است. تخرییبی که در طول زمان و به صورت تدریجی رخ خواهد داد و زندگی را به مرگ تبدیل می‌کند. به طور کلی قلیان نشان دهنده عادت‌هایی است که گام به گام و بسیار آرام و تدریجی زندگی را به نیستی می‌کشانند.

تعبیر خواب قلیان کشیدن

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنانچه در خواب ببینید که قلیان می‌کشید و اهل کشیدن قلیان نباشید گرفتار ناراحتی فکر و خیال می‌شوید.

تعبیر خواب تعارف کردن قلیان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر ببینید دیگران قلیان می‌کشند و به شما تعارف می‌کنند ولی شما از دود کردن آن ابا و اکراه دارید مشکلی پیش می‌آید که دیگران عامل آن هستند و شما هم گرفتار آن می‌شوید. اگر با رغبت قلیان را بگیرید و بکشید خودتان نیز مسئول و مقصر خواهید بود.

تعبیر خواب قلیان چاق کردن

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که قلیان چاق می‌کنید دست به کاری می‌زنید که غم می‌آورد. روی هم رفته قلیان تلخ کامی است اما بلا و مصیبت نیست.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي