تعبیر خواب عمل کردن ، تعبیر جراحی کردن در خواب

تعبیر خواب عمل کردن یا تعبیر جراحی کردن در خواب

اغلب مردم همواره رویاهایی در مورد دیدن بیمارستان و یا اعمال جراحی در خواب دارند. این گونه خواب‌ها در دسته خواب‌های معمولی قرار می‌گیرند. بیشتر ما در خواب نیازمند درمان آن بیماری که مشاهده کرده‌ایم هستیم البته ممکن است این بیماری‌ها جسمی، روحی و روانی باشند. با دقت به این خواب‌ها می‌بایست تشخیص دهیم که منبعی که باعث درد در درون ما شده است چیست و چرا ما در بیمارستان و یا اتاق عمل قرار گرفته‌ایم.

تعبیر خواب جراحی

به گفته معبرین غربی دیدن عمل جراحی در خواب بیانگر موارد ناخواسته ای است که خود را در زندگی از آن محروم کرده‌اید. اگر افراد پیر در خواب ببینند که تحت عمل جراحی شصت قرار گرفتن نشانه امضا کردن برای گرفتن وام است.
کتاب سرزمین رویاها
  • در یک عمل جراحی شرکت کردن: اشاره به روابط غمناک، یا یک ضربه سخت سرنوشت دارد
  • خود تحت عمل جراحی قرار گرفتن: قول کمک دیگران جهت رهایی از گرفتاری مالی را می‌دهد

تعبیر خواب عمل جراحی قلب

  • اگر مرد جوان و یا زن جوانی در خواب ببیند که تحت عمل جراحی قفسه سینه است و سینه او باز است بیانگر آن است که عاشق شده‌اند.
  • اگر افراد مسن خواب عمل قلب و قفسه سینه ببینن نشانه پریشانی است.

تعبیر خواب جراحی پلاستیک و زیبایی

  • معمولاً دیدن جراحی پلاستیک در خواب در مورد کسانی اتفاق می‌افتد که دارای نواقصی ناشی از صدمات در چهره خود هستند. الته اگر در غیر این صورت باشد تعبیر آن بیانگر دوری و اجتناب کردن از موضوعات عمیق در زندگی داخلی است.
  • اگر در خواب دیدید که دریگران در مورد جراحی پلاستیک شما نظر منفی دارند شما در دوران سختی برای اطمینان به خود قرار گرفته‌اید و بایستی خود را در دیدگاه دیگران بالا ببرید.

تعبیر خواب جراح

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن پزشک جراح در خواب، نشانه آن است که از طرف دشمنانی که تقریباً همکار هستند، تهدید خواهید شد. اگر دختری چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که از واقعه ای تلخ متأثر و اندوهگین خواهد شد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. عیسی نژاد

    سلام. من خواب دیدم که توی یه اتاقی شبیه اتاق عمل هستم . پدرم یا روپوش پزشکی وارد اتاق میشه و میگه الان وقتشه باید عمل بشی. و خود پدرم منو عمل می کنه. در واقع کلیه ام رو عمل می کنه. نمی دونم کلیه ام چه مشکلی داشت.(پدر من اصلا پزشک نیست.) و در خواب می بینم که بهم بیهوشی می زنن و بعد من بیهوش می شم. وقتی به هوش میام جای کلیه سمت راستم درد می کنه. و یکسره از درد اون دراز می کشم. می خواستم بدونم تعبیر خوابم چیه؟

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي