تعبیر خواب عسل ، تعبیر خوردن عسل در خواب

تعبیر خواب عسل یا تعبیر خوردن عسل در خواب

معبرین اسلامی دیدن عسل و انگبین در خواب را نیکو و آن را مال و ثروت می‌دانند در صورتی که معبرین غربی به دلیل داشتن خواص باروری در عسل، آن را به روابط جنسی تعبیر کرده‌اند.

تعبیر خواب عسل

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
  • انگبین یا عسل در خواب دیدن نیکو است. انگبین در خواب مال است، سود است، پول است و بخصوص پولی است که بدون زحمت و تکاپو عاید بیننده رؤیا می‌شود.
  • برخی از معبران، انگبین را میراث نوشته‌اند و ذکر کرده‌اند که انگبین میراث یا دفینه و یا سپرده ای است که شما از وجود آن اطلاع ندارید و اگر داشته باشید در مورد مالکیت آن مطمئن نیستید لذا از یافتن و دیدنش ذوق زده و متعجب خواهید شد.
  • چنان چه در خواب ببینید که ظرفی مملو از انگبین به شما می‌دهند رنگ آن را مورد توجه قرار دهید. اگر رنگ آن طبیعی نباشد و فرضاً سیاه بزند گویای آن است که نیرنگی به شما زده می‌شود
ابراهیم کرمانی گوید: عسل در خواب، غنیمت بود از مال‌ها و نیکی بود از کردارها، زیرا که در وی شفای دردها است و شهد روزی بسیار بود.
معبرین غربی گویند:
  • از دیدگاه روانشانسی عسل سمبل شیرینی و تجمل است. غذایی طبیعی که باعث افزایش باروری مردان و زنان می‌گردد. به همین دلیل دیدن عسل در خواب نشان دهنده روابط جنسی و فعالیت در هر زمان برای بیننده خواب است البته عسل در خود نشانه‌های ناگواری را هم دارد که از این نشانه‌های بد می‌توان به به بد رفتاری، حسادت و بدخویی اشاره کرد که خود را به صورت عسل در خواب نمایش می‌دهند.
  •  رویای عسل بازتابی از خصوصی‌ترین مسائل بین افراد متأهل را نشان می‌دهد.
  • اگر در خواب عسل تصفیه شده خوردید نشان دهنده بهبودی پس از بیماری است.
لوک اویتنهاو می‌گوید: تماشای عسل: خوشبختی و کامیابی
یوسف نبی علیه السلام گوید:
  • دیدن انگبین میراث بود
  • دیدن نبات و شکرو انگبین وگل وشکر ومانند آن تعلق به ایمنی دارد
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن عسل در خواب، علامت کسب ثروت و راحتی است و داشتن تمایلات مادی و غیراخلاقی.

تعبیر خواب عسل تلخ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: عسل و انگبین تلخ یا دارای هر مزه دیگری که شیرین نباشد شکست و ناکامی است و چنان چه کسی چنین انگبینی به شما داد این ناکامی را از جانب او تحمل خواهید کرد.

تعبیر خواب خوردن عسل

حضرت امام جعفر صادق فرماید:
خوردن عسل درخواب بر سه وجه است.
  1. روزی حلال
  2. منفعت
  3. به مراد دل رسیدن
ترانگبین روزی بود که بی منت بدو رسد
لوک اویتنهاو می‌گوید: خوردن عسل: دوستی تازه
آنلی بیتون می‌گوید: خوردن عسل در خواب، نشانه کسب ثروتی قابل توجه است.

تعبیر خواب عسل و موم

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: موم از عسل حاصل می‌شود و عسل نیز در خواب‌های ما خوب است و پول و مال تعبیر شده. موم را به هر رنگ و شکلی در خواب ببینید خوب است به شرطی که جسمی که می‌بینید از موم خالص ساخته شده باشد. موم زرد غم و اندوه تعبیر می‌شود ولی در این که باز هم پول و مال است تردیدی وجود ندارد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه