تعبیر خواب عادات ماهانه ، تعبیر دیدن عادات ماهانه در خواب

تعبیر خواب عادات ماهانه یا تعبیر دیدن عادات ماهانه در خواب

پریود شدن یا عادت ماهانه یکی از خواب‌های رایجی است که بیشتر زنان با آن روبرو می‌شوند. در گذشته به دوران قاعدگی زنان حیض گفته می‌شده است و به همین منظور در اکثر کتاب‌های تعبیر خواب تفاسیر با استفاده از کلمه حیض بیان شده‌اند. معبرینی همچون ابن سیرین دیدن پریود شدن در خواب را برای یک زن امری طبیعی دانشته و بنابراین بدست آوردن مال بیان می‌کند ولی در مورد مردان نشانه و هشداری برای غرق شدن در گناه و مال حرام ذکر کرده است.
تونی کریسپ خالق کتاب فرهنگ تفسیر رویا تصویر پریود شدن در رویا را نمادی از پدیدار شدن جنسیت، غریزه مادرانگی و یا اسرار حیات می‌داند.
اگر به هنگام دیدن رویا پریود بودید: نشان دهنده پذیرش جریان زندگی درون شماست.
اگر به هنگام دیدن رویا قاعده نبودید: این رویا نمایانگر عدم پذیرش غرایز بنیادین زندگی است.
مشکل داشتن با قاعدگی: مشکل داشتن با ارتباط دادن آنچه زندگی از شخصیت شما طلب می کند و شخصیت شما چه چیزی از زندگی می‌خواهد. این رویا شاید به مشکلات روانی اشاره می‌کند که نیاز به توجه دارند.
در رویای مردان: طبیعت پذیرا و پرورش دهنده فرد، جنبه‌ای از وجود فرد که توان باروری از ایده‌های خلاق را داراست.

تعبیر خواب پریود شدن

به گفته محمد بن سیرین پریود شدن برای مردان ماندگاری در گناه و برای زنان بدست آوردن مال زیاد است. میزان ماندگاری مردان در گناه و بدست آوردن مال حرام بسته به خونی است که از وی در هنگام عادت ماهانه رفته است.
نکته:
زمان دیدن یک خواب در تعبیر آن بسیار تاثیر گذار است به طور مثال اگر در طول روز بسیار خوشحال باشید این احتمال می‌رود که در طول شب نیز رویایی در مورد خنده و شادی ببیند. در مورد پریود شدن و قاعدگی در زنان نیز این نکته می‌تواند حائز اهمیت باشد. یعنی بسیار احتمال می‌رود  زنی که در دوران قاعدگی خود قرار گرفته خواب‌هایی در مورد پریود شدن و یا خون خارج شده از آن ببیند. همچنین مشاهده شده است مادرانی که در دوران بارداری قرار گرفته‌اند به دلیل ترس از دست دادن فرزندانشان رویاهایی در مورد سقط جنین و یا پریود شدن در این دوران مشاهده کنند. به گفته اکثر معبرین غربی این‌گونه خواب‌ها تعبیر و تفسیری نخواهند. پس با دانستن این نکات به تعبیر خواب پریود شدن خواهیم پرداخت.
معبرین غربی گویند:
  • به طور کلی دیدن پریود شدن و قاعدگی به همراه خارج شدن خون از آن سمبل و نشانه رهایی از تنش‌ها و نگرانی‌هاست. اکثر زنان می‌دانند که سیکل قاعدگی آن‌ها می‌بایست در چه روز و چه ساعتی انجام گیرد بنابراین دیدن پریود شدن و خونریزی آن در خواب با توجه به اذیت شدن هنگام خونریزی می‌تواند نشانه ساعت‌های سختی باشد که شما پیش رو داشته و بعد از آن به آرامش خواهید رسید.
  • اگر زن مسنی خواب پریود شدن خود را ببیند نشانه شادابی و زنده دلی به وسیله انجام کارهای دوران جوانی است.

تعبیر دیدن زن پریود شده

محمد بن سیرین اینگونه می‌گوید که اگر مردی در خواب بیند که همسرش پریود (حیض) گردید دلیل بر آن است که کارهای دنیا بر وی بسته می‌گردد.

تعبیر دیدن پاک شدن زن

ابن سیرین گوید: اگر بیند زنش از غسل پاک شد، بیانگر آن است که کار دنیا و دین برای او آسان می‌گردد.

تعبیر خواب ارتباط با زن پریود شده

ابن سیرین: اگر مردی در خواب ببیند که با زنی که در دوران قاعدگی خود است رابطه برقرار کرده است نشانه آن است که کارهای دنیا برای او ساده می‌گردد.
جابر مغربی می‌گوید: ارتباط با زن حائض دلیل بر بد شدن کار مرد دارد.
دانستن تعابیر رویاهایی همچون سقط جنین و آلوده شدن لباس و بدن به خون قاعدگی برای بسیار از زنان اهمیت دارد. اینکه این گونه خواب‌ها چه تاثیری در زندگی آن‌ها داشته و آیا به راستی خبری از آینده خواهد داد همواره بیشتر زنان را دچار تشویش و نگرانی می‌کند. بنابراین آگاهی از تفسیر این خواب‌ها می‌تواند به آرامش درونی و فکری فرد کمک شایانی انجام دهد.

تعبیر خواب خون قاعدگی (مختصر)

معبرین غربی گویند:
  • اگر در خواب دیدید که خون قاعدگی لباس شما را خیس کرده است نشانه آن است که شما در چرخه‌ای گیر کرده‌اید. دیدن این خواب بیانگر احساس ناخوشایند و نگرانی است که نسبت به نگاه دیگران به خود دارید.
  • اگر در خواب خونریزی زیادی ناشی از قاعدگی مشاهده کردید مسئله‌ای برای شما پیش آمده که بایستی سریعاً در فکر حل آن باشید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي