تجاوز جنسی کارگر بیمارستان به دختر جوان / عکس

خدمات پزشکی هنگام انتقال به بخش مراقبت‌ های ویژه منهتن در حالی که تقریبا به هوش آمده بود توسط کارگر خدماتی بیمارستان که مسئول حمل و نقل بیماران برای انجام خدمات پزشکی به بخش‌های مختلف بیمارستان بوده و در اتاقی نزدیک به بخش پرستاری بیمارستان مورد تجاوز جنسی این کارگر 55 ساله قرار گرفت.
تجاوز جنسی کارگر بیمارستان به دختر جوان / عکس
بیمارستان فوق در تمامی اتاق‌ ها و راهروها و کلیه بالابرها مجهز به دوربین‌ های مدار بسته حفاظتی است که عمل زشت و وقیحانه این کارگر خدماتی توسط مسئولین حفاظتی رویت و برای دستگیری وی خود را به اتاق ذکر شده رساندند سپس به بقیه ی ماجرا می پردازیم.عمل زشت و وقیحانه این کارگر خدماتی باعث شد تا مادر 37 ساله این نوجوان 18 ساله از مسئولین بیمارستان شکایت کند و سابقه درخشان این بیمارستان را خدشه‌ دار کند.

البته برای رضایت این مادر و دختر کلیه خدمات پزشکی به صورت رایگان انجام گرفت. علت از هوش رفتن این نوجوان در مترو منهتن نیازمند آزمایشات تخصصی‌ تری است که توسط پزشک معالج وی از هفته آینده آغاز می‌شود. فرد متجاوز 55 ساله به اتهام تجاوز به عنف در بازداشت پلیس به سر می‌ برد.

منبع: پارسناز
ازار جنسی خبرنگار در مقابل دوربین عکس | Jam Feeds – خانه , پزشکی,سلامت,آرایشی و بهداشتی, جنسی,ازدواج,زناشویی,دختر, , شبکه سراسری مردم هزاره | مرکز ارتباط و هماهنگی هزاره ها در سراسر جهان , مجله اینترنتی زیگیل , گوناگون – ورود دوست دختر سابق داماد به مراسم عروسی وی جنجال ساز شد + … , نــــــدای یک بسیجی عاشــــق – دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه