بیوگرافی انوش معظمی

انوش معظمی بازیگر نقش حرمله با گریم سنگین و نقشی متفاوت در سریال مختارنامه به شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی کامل انوش معظمی بازیگر نقش حرمله را می خوانید

بیوگرافی انوش معظمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

عکس بازیگر نقش حرمله

بیوگرافی انوش معظمی

انوش معظمی بازیگر تلویزیون و تئاتر ، متولد ۱۳۵۰ در بروجرد است . وی دانش آموخته بازیگری می باشد، با نقش حرمله در مختارنامه به شهرت رسید و حالا در آموزشگاه بازیگری تدریس می کند.

خانواده و کودکی

انوش در یکی از روستاهای شهرستان بروجرد بدنیا آمد، پدرش کارمند نیروی هوایی بود به همین خاطر در تهران بزرگ شد و مادرش خانه دار بود.

شروع فعالیت هنری

فعالیت هنری خود را از کلاس چهارم ابتدایی با گروه سرود مسجد محله آغاز شد بعد از مدتی شروع به سرودن شعر کرد و از پنجم ابتدایی وارد بازهای تئاتری شد.

از کلاس بازیگری تا اولین کار

می گوید من شاید بیست و اندی سال پیش مدرک بازیگری گرفتم اما سالهاست از کشو هم بیرون نیاوردم، همان زمان اولین بار در مستند داستانی احمد نجفی که مربوط به ورزش باستانی بود اولین تجربه جلوی دوربینم رقم خورد.

از سریال تا نقش شمر

او قبل از مختار نامه در سریال معصومیت از دست رفته و مسافر ری بازی کرده و بعد از مختارنامه هم در فیلم رستاخیز نقش شمر را نیز بازی کرده بود که سالهاست اجازه پخش نگرفته است.

برخورد خانواده با نقش حرمله

خواهر و برادرم با این نقش کنار آمدند، اما مادرم چون خیلی حساسند و خودشان اهل هیئت هستند خیلی با این موضوع کنار نیامدند.

ازدواج

انوش معظمی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

تدریس + کار برای کودکان

آقای معظمی سالهاست در آموزشگاه بازیگری تدریس می کند و در برای تئاتر کودکان نیز در بخش فیلمنامه نویسی و ترانه سرایی فعالیت جدی دارد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي