بهترین ایده ها برای اولین قرار ملاقات

بهترین ایده ها برای اولین قرار ملاقات

از آنجایی که ما نمی توانیم بهتان توصیه کنیم در اولین قرار ملاقات چه حرف هایی بزنید، ولی می توانیم پیشنهادهایی برای محل قرار بهتان بدهیم…

اشفتگی ها و اضطراب هایی که به خاطر اولین قرار ملاقات با یک شخص جدید به وجود می آید، یک مشکل همیشگی و قدیمی بوده که همه آن را تجربه کرده اند. تصمیماتی که باید گرفته شود، از چه بپوشیم، چه بگوییم و کجا برویم؟
از آنجایی که ما نمی توانیم بهتان توصیه کنیم در اولین قرار ملاقات چه حرف هایی بزنید، ولی می توانیم پیشنهادهایی برای محل قرار بهتان بدهیم.
۱. برای شام بیرون بروید. شاید این به نظرتان ایده خارق العاده ای نیاید، اما راه های خیلی کمی مثل شام بیرون رفتن وجود دارد که بتوانید خوب با طرف مقابل صحبت کنید. برای این کار یک رستوران غیر رسمی ولی شیک و تر و تمیز را انتخاب کنید و به اندازه کافی هم پول همراه ببرید که احیانا با مشکل پول مواجه نشده و شرمنده نشوید!
بهترین ایده ها برای اولین قرار ملاقات, پورتال خبری فرهنگی گهر
۲. او را برای ناهار دعوت کنید. بیرون رفتن برای ناهار مزیت هایی دارد. یکی اینکه دو طرف زیاد تحت فشار قرار نمی گیرند و مجبور نیستید به یک رستوران رسمی و خیلی گران قیمت بروید. همچنین در وقت قرار ملاقات ناهار معمولا دو طرف محدودیت زمانی دارند و اگر بخواهید در اولین قرار ملاقات ساعت کمتری با هم باشید می توانید بهانه ای برای فرار داشته باشید.
۳. دعوت به نوشیدن قهوه یا خوردن بستنی. ما در فیلم ها این جمله که «می توانم به یک قهوه دعوتتان کنم» را زیاد شنیده ایم. می دانیم هدف اصلی نوشیدن قهوه یا خوردن بستنی نیست بلکه بهانه ای برای آشنایی است. این ایده برای کسی که با او احساس راحتی و صمیمیت می کنیم و از قبل برای قرار ملاقات برنامه ریزی نکرده ایم بهتر است.

۴. مسابقه ورزشی. شما می توانید دو عدد بلیط برای یک مسابقه ورزشی را خریده و او را برای دیدن ان دعوت کنید. این کار اصلا رمانتیک نیست، اما قرار شما در یک فضای باز، عمومی و شاد برگزار می شود و شما برای شروع گفتگو یک موضوع عمومی (مسابقه ای که برای دیدنش رفته اید) دارید و می توانید کم کم رشته صحبت را به سمتی که می خواهید هدایت کنید.

۵. به کنسرت بروید. اگر هر دوی شما سلیقه موسیقی مشترکی دارید، خواه کلاسیک باشد یا پاپ می توانید بلیط کنسرت تهیه کرده و او را دعوت کنید. سالن کنسرت مکان خوبی برای شروع رابطه است و مثل مسابقه ورزشی می توانید او در یک مکان عمومی ملاقات کرده و موضوعی برای شروع صحبت داشته باشید.

۶. به سینما بروید. شاید در سالن تاریک و ساکت سینما زیاد فرصتی برای صحبت کردن و آشنا شدن پیدا نکنید. اما می توانید سلیقه سینمایی او را شناخته و بعدها او را برای تماشای فیلم های بیشتری دعوت کنید. علاوه بر این سینما یک انتخاب قابل اطمینان و راحت برای تمام افراد است و همچنین بعد از تمام شدن فیلم هم موضوعی برای صحبت کردن دارید.

۷. رفتن به پیک نیک. با آماده کردن یک سبد ناهار و رفتن به پیک نیک از فضای بیرون از  خانه لذت ببرید. پس آماده شده و با هم به پارک یا طبیعت بروید، چراکه در این فضا با صمیمیت و آرامش می توانید بهتر همدیگر را بشناسید. چرا که در این محیط ها بدون برخورد کردن با پیشخدمت ها و گارسون ها یک فرصت پرنشاط، غیر رسمی و زیبا نصیبتان شده است و همچنین دیگر نگران لباس پوشیدن تان که در قرارهای رسمی خیلی مشکل تر است نیستید.

۸. رفتن به باغ وحش. اگر هر دوی شما طبیعت و حیات وحش را دوست دارید، بلیط باغ وحش بخرید. این کار برای اولین قرار ملاقات بسیار مفرح بوده و در ضمن کودک درونتان زنده می شود!

۹ . مراکز خرید. یک محل عمومی دیگر که می توانید در آنجا قدم بزنید، علایق مشترک تان را کشف کنید و خوش بگذرانید. فعالیت های خیلی زیادی می توانید انجام دهید و موضوعات خیلی زیادی برای صحبت کردن پیش می آید.

۱۰. خلاق باشید. می توانید برای اولین قرار به بولینگ، اسکیت، گلف یا دوچرخه سواری بروید. شما قرار است کاری را با هم انجام دهید، و خوش بگذرانید، پس فرقی نمی کند پشت یک میز بنشینید، قدم بزنید یا در سالن کنسرت باشید، باید فعالیتی را انتخاب کنید که هر دوی شما به آن کار علاقه مند باشید و شما باید این را کشف کنید. بنابراین این مثال هایی که آورده ایم تنها راه نیستند شما می توانید روش ویژه ای برای خود داشته باشید.

منبع: ileev.com
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي