بهبود الکسا و ساده ترین روشهای ان

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 6 آذر

یکی از راه های کسب درآمد بسیار بالا از طریق اینترنت استفاده از سایت های مختلف می باشد. این راه یکی از ماندگارترین راه هاست اما سختی های خودش را نیز دارد. زمانی که وبسایت خود را راه اندازی کردید، زمان آن فرا می رسد که با استفاده از تکنیک های موجود برای بهبود الکسا و انجام سایر امور بهینه سازی وبسایت خود کاری انجام دهید. این که شما در این زمینه تا چه میزان اطلاعات و مهارت دارید بسیار اهمیت دارد. اکثر وبمستران علاقه دارند تمامی کارهای وبسایت را خودشان انجام داده و هزینه های موجود برای آن را کاهش دهند. اما باید توجه داشته باشید که برخی امور مربوط به سایت هرگز شوخی بردار نیستند و نمی توان آن ها را با آزمون و خطا فرا گرفت.

روشهای بهبود رتبه الکسا

طبق مطالب گفته شده در بالا و به اثبات رسیدن اهمیت یک تیم متخصص برای انجام کلیه امور الکسا، قصد داریم در ادامه مطلب یکی از بهترین نمونه های ایرانی موجود برای این خدمات را معرفی کنیم. سایت رسمی الکسا ساز یکی از فعال ترین سایت های کاملا ایرانی برای این حوزه می باشد که در سال های گذشته با بزرگترین سایت های ایرانی نیز همکاری داشته است. اولین ویژگی السکا ساز را می توان موضوع سادگی آن دانست. در این سایت حتی اگر شما هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشید، به راحتی می توانید کارهای خود را انجام داده و در بعضی از موارد از درگیر شدن های بی فایده با مسائل بی اهمیت دور باشید.

بهبود الکسا و ساده ترین روشهای ان, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهبود رتبه الکسا

در ابتدا بهتر است کمی بیشتر با سیستم الکسا آشنا شویم. سایت رسمی الکسا یک سایت مرجع و قابل اطمینان بین المللی است که بسیاری از مردم جهان برای اعتبارسنجی سایت های کوچک و بزرگ به آن مراجعه می کنند. وقتی شما در الکسا رتبه بهتری کسب کنید همین رتبه می تواند باعث افزایش بازدید سایت شما شده و به صورت روزانه مخاطبین بیشتری را به سمت سایت شما رهسپار کند. این موضوع هیچ ارتباطی با نوع کسب و کار شما و موضوع وبسایتتان ندارد. حتی اگر تکراری ترین ایده یا جدیدترین ایده ها را برای سایت خود به کار گرفته باشید همیشه در الکسا شانسی برای بهتر دیده شدن دارید.

شما عزیزان می توانید برای شروع همکاری خود با تیم تخصصی الکسا ساز وارد وبسایت این تیم بشوید. این وبسایت به حالت پویا طراحی شده است و در آن به زیبایی می توانید سادگی امور را به چشم خود ببینید. الکسا ساز در همان صفحه اولیه سایت خود، به صورت کلی و کاملا مختصر در مورد خدمات خود توضیح داده است. اگر با برخی از اصطلاحات تخصصی این مطالب از جمله Bounce Rate، Daily Time on Site و Daily Pageviews per Visitor آشنا نیستید بهتر است قبل از انجام هر کار دیگری ابتدا این مسائل را فرا بگیرید. در زمینه وبمستری داشتن اطلاعات در حوزه های مختلف بسیار اهمیت دارد. دقت داشته باشید که این دانش هیچ ارتباطی با متخصص شدن در این حوزه ها ندارد و فقط باید در حد درک کردن مطالب مختلف با آن ها آشنایی داشته باشید.

بهبود الکسا و ساده ترین روشهای ان, پورتال خبری فرهنگی گهر

به عنوان یک پیشنهاد می توانید در همین ابتدای کار در سایت رسمی الکسا ساز ثبت نام کنید. این ثبت نام از آن جهت صورت می گیرد که بتوانید خدمات و ویژگی های الکسا ساز را به خوبی درک کنید. بسیاری از طرح ها و پکیج های این مجموعه که باعث کاهش رتبه الکسا می شوند در سایت قابل مشاهده نیستند و باید برای اطلاعات بیشتر از آن ها در سایت ثبت نام کنید. از آن جهت که این ثبت نام کاملا رایگان می باشد، انجام آن برای شما هیچ ضرر مالی به همراه نخواهد داشت. در صفحه اول سایت نیز قسمتی وجود دارد که می توانید نمونه کارهای کاملا موفق این تیم را مشاهده کنید. برای اعتمادسازی و جلب اطمینان کاربران این قسمت بسیاری ضروری می باشد که توسط متخصصین تیم الکسا ساز در سایت قرار گرفته است. به شما نیز توصیه می کنیم برای یک مرتبه هم که شده است از این قسمت دیدن کنید تا دید بهتری به فعالیت های صادقانه این تیم داشته باشید.

پس از ثبت نام در سایت با وارد کردن اطلاعات خود وارد پنل کاربری خودتان شوید. پس از ورود پنل هوشمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که از این به بعد باید تمامی کارهای خود را در آن انجام دهید و خیالتان نیز از این موضوع آسوده است که تمامی کارها، از ریز تا درشت همگی در حافظه این پنل ذخیره خواهد شد. در مراجعات بعدی به سایت بدون مشاهده صفحات دیگر می توانید مستقیما وارد پنل کاربری خودتان شوید. اگر خبر جدید و یا اطلاعیه های جدیدی وجود داشته باشد در همان پنل کاربری تان قابل مشاهده می باشد. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که اگر وبسایت شما یک وبسایت معروف و شناخته شده است، نباید به راحتی اطلاعات کاربری خود در سایت الکسا ساز را در اختیار دیگران قرار دهید که از تمامی سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود.

پس از استفاده از خدمات الکسا ساز و حتی در برخی موارد بدو استفاده از این خدمات برای شما سوالاتی تخصصی به وجود می آید. یا زمانی که میزان پیشرفت خود را در پنل کاربری سایت بررسی می کنید ممکن است برخی از امور برایتان قابل درک نباشند. در این موارد بهتر است با پشتیبان های سایت الکسا ساز ارتباط برقرار کنید. برای این کار کافی است به قسمت تماس با ما رفته و یکی از راه های ارتباطی را انتخاب کنید. راه های ارتباطی متنوعی برای راحتی شما عزیزان در این قسمت قرار گرفته شده است که بهترین آن ها تلگرام و پیام رسان سروش می باشند. پس از انتخاب یکی از راه های ارتباطی می توانید پیام خود را برای پشتیبانان سایت ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ کاملی برای پرسش خودتان دریافت کنید.

وبسیات رسمی الکسا ساز با کمک متخصصین و پشتیبانان حرفه ای خود می تواند برای شما و کسب و کار اینترنتی شما که بر پایه وبسیات استوار است بسیار مفید باشد. در زمینه سایت و خدمات آن نباید از هزینه کردن بهراسید. چرا که اگر این هزینه ها در راه مناسب خودش و به شیوه های درست و کاربردی پرداخت شود، نه تنها یک هزینه به شمار نمی آید بلکه می تواند بهترین سرمایه گذاری مطمئن باشد. پس تا دیر نشده است برای پیشرفت بیشتر سایت خود، با بهترین گزینه های موجود برای افزایش درآمد سایت خودتان از جمله تیم تخصصی الکسا ساز اقدام کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي