انتخاب لباس برای مردان لاغر اندام

تاريخ : 20 اسفند

مردانی که لاغر هستند باید در نوع لباس و پوشاک خود دقت بیشتری کنند. گهر در این بخش راهنمای انتخاب لباس برای مردان لاغر اندام را منتشر می کند.

انتخاب لباس برای مردان لاغر اندام

انتخاب لباس برای مردان لاغر اندام, پورتال خبری فرهنگی گهر

در دنیای امروز همه به دنبال لاغر شدن هستند. در صحبت های اطرافیان مان، در تبلیغات تلویزیونی و… مدام می بینیم که دغدغه اکثر مردم لاغری است اما در این میان افرادی هم هستند که از مشکل لاغری رنج می برند. این موضوع به خصوص برای آقایان دردناک تر است زیرا یکی از جذابیت های مردان اندام شان است.

یکی از مهمترین مشکلات بسیاری از آقایان لاغر، پیدا نکردن لباس مناسب است. آنها از یک طرف می خواهند خوش تیپ باشند و از طرف دیگر به دنبال لباسی می گردند تا اندام شان را پرتر نشان دهد. اما این چگونه ممکن است؟ اگر می خواهید با ترفندهای لباس پوشیدن برای آقایان لاغر اندام آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید

لباس های فیت تن تان بپوشید

شاید فکر کنید لباس هایی که کاملا فیت تن تان است، شما را لاغرتر نشان می دهند در حالی که اینطور نیست. اگر شما لباسی خیلی تنگ بپوشید، اندام تان لاغرتر به چشم می آید، لباس های خیلی گشاد هم بر تن تان زار می زنند و هیچ جذابیتی ندارند، از این رو بهتر است که به دنبال لباس هایی باشید که بر تن تان به خوبی می نشینند. برای این که خیلی لاغر به نظر نیایید، لازم نیست که شلوار گشاد بپوشید یا بلوزتان را چند سایز بزرگ تر انتخاب کنید. همین که لباس شما فیت تن تان باشد، نصف بیشتر راه را رفته اید.


لایه لایه لباس بپوشید

منظور ما از لایه ای لباس پوشیدن این نیست که ۳ دست تی شرت و ۲ شلوار را روی هم بپوشید تا چاق تر به نظر آیید، منظور ما این است که چند دست لباس مختلف، مانند پیراهن، تیشرت یا ژاکت را در کنار هم بپوشید تا حجم هیکل شما افزایش یابد. بهتر است که لایه های لباس تان را تا ۳ دست افزایش دهید و طوری آنها را لایه بندی کنید که به راحتی قابل دیدن باشند. اگر در تابستان می خواهید به این سبک تیپ بزنید، از لباس های نازک با رنگ روشن استفاده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام لایه ای لباس پوشیدن باید توجه کنید، ترتیب لباس هایتان است. سعی کنید که لباس های نازک را اول و لباس های ضخیم تر را روی آنها بپوشید تا در صورت احساس گرما، به راحتی بتوانید آنها را از تن تان در آورید.


از اکسسوری های بزرگ استفاده نکنید

شما باید از گذاشتن اکسسوری های بزرگ مانند کمربند بزرگ، زنجیر پهن، ساعت سنگین و حتی شال گردن های ضخیم و بزرگ خودداری کنید. به جای آنها به سراغ اکسسوری های کلاسیک و ساده تر باشید. از آنجا که اندام شما کوچک است، انداختن اکسسوری های بزرگ هیچ تناسبی با اندام تان نخواهد داشت، از این رو توی ذوق می زند. پس بهتر است که اکسسوری انتخاب کنید که با اندام تان تناسب دارد.


شلوار جین تنگ نپوشید

اگرچه ما در بالا اشاره کردیم که لباس های شما باید فیت تن تان باشد اما دقت کنید که در این کار زیاده روی نکنید. شلوار جین تنگ پاهای شما را لاغرتر و مدادی تر نشان می دهد. بنابراین، اگر نمی خواهید که پاهایتان مانند خانم ها ظریف و ترکه ای باشد، بهتر است که شلوار جین چسبان را انتخاب نکنید.


از پوشیدن کت های اپل دار خودداری کنید

برخی ها به مردان لاغر اندام پیشنهاد می کنند که از اپل برای بزرگ نشان دادن شانه هایشان استفاده کنند، در حالی که این ترفند نه تنها شما را چهارشانه نشان نمی دهد، بلکه تناسب اندام تان را نیز بهم می زند. تصور کنید که شما اندام لاغری دارید، آیا شانه های پهن توی ذوق نمی زند؟ بنابراین سعی کنید که اندام تان را آنطور که هست، بپذیرید و با ترفندهای دیگری به فکر پرتر نشان دادن اندام تان باشید.


لباس های راه راه عمودی نپوشید

همانطور که شما هم می دانید خطوط راه راه عمودی اندام را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهد، به همین دلیل است که این طرح لباس را به افراد چاق پیشنهاد می کنند. بنابراین اگر شما اندام لاغری دارید، باید از پوشیدن این طرح خودداری کنید. به جای راه راه عمودی، از راه راه افقی کمک بگیرید. از آنجا که خطوط افقی چشم ها را به سمت خود می کشاند، در بزرگ تر نشان دادن پهنای اندام شما تاثیرگذار است. هنگام انتخاب طرح لباس، خطوط باریک تر را انتخاب کنید.


طرح های شلوغ به تن کنید

اگر چه طرح های شلوغ لباس برای افراد چاق مناسب نیست، اما یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد. شما با پوشیدن لباس هایی که طرح های شلوغ دارند، سنگین تر وزن تان به چشم خواهید آمد. در واقع این طرج ها چشم ها را به سمت خود جلب می کنند، در نتیجه لاغری اندام شما در حاشیه قرار می گیرد. یک پیراهن گلدار، کت راه راه یا شلوار آبرنگی، می تواند انتخاب هوشمندانه ای برایتان باشد. البته نباید در این کار زیاده روی کنید. پوشیدن لباس های طرحدار از سر تا پایتان، ظاهر شما را شلوغ و بهم ریخته نشان می دهد. پس اگر شلوارتان را طرح دار انتخاب کردید، پیراهن تان باید ساده باشد، یا برعکس.


رنگ های روشن را انتخاب کنید

رنگ های روشن لباس مانند سفید، طوسی، بژ و… شما را چاق تر نشان می دهد. همانطور که افراد چاق به رنگ مشکی علاقه زیادی دارند، شما نیز باید به دنبال لباس هایی با رنگ های روشن باشید.


بلوزهای یقه گرد بپوشید

شما باید از پوشیدن بلوزهای یقه v خودداری کنید زیرا باریکی گردن شما را تشدید می کنند. به جای آن بلوزهای یقه گرد بپوشید. بلوزهای یقه گرد گردن و شانه های شما را پهن تر نشان می دهد. جدا از یقه، اگر به فکر پوشیدن بلوزی طرحدار هستید، از طرح های کوچک استفاده کنید که سایز اندام لباس شما را بزرگ تر نشان دهد.


به آستین هایتان دقت کنید

هنگام انتخاب تی شرت به آستین های دقت کنید، آیا آستین های لباس تان گشاد است؟ اگر چنین باشد، دست های شما لاغرتر به چشم می آید. بنابراین به دنبال لباسی باشید که آستین هایش بازوهای شما را می پوشاند.

به سر شانه های لباس تان نیز دقت کنید. سر شانه لباس شما نباید پایین تر از شانه هایتان قرار گیرد، در این صورت شانه هایتان افتاده به نظر می رسید. بنابراین اگر می خواهید که شانه هایتان پر به چشم آید، سر شانه هایتان باید درست روی شانه هایتان قرار گیرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي