آرایش در زمستان و باید و نبایدهای آن

تاريخ : 13 دی

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

آرایش در زمستان و باید و نبایدهای آن

آرایش در زمستان و باید و نبایدهای آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

باید و نبایدهای آرایش زمستان

آرایش پاییز و زمستان هم درست مثل لباس های این فصل باید با تغییر فصول عوض شوند. در این فصل ها هوا سرد و خشک و روزها کوتاه است. بنابراین آرایش پاییز و زمستان هم به سمت آرایش هایی با رنگ های گرم تر سوق پیدا می کند و همچنین محصولات مراقبت از پوست برای مقابله با خشکی و سوز هوا انتخاب می شوند.

 

۱ ) ماتیک زرشکی و بادمجانی تیره بزنید 

یکی از بهترین راه ها برای داشتن صورتی خیره کننده در فصول سرد استفاده از رژ لب های تیره مثل بادمجانی یا بنفش تیره، آجری و زرشکی تیره و مات است. با برجسته کردن نقش لب ها در صورت دیگر نیازی به آرایش چشم ندارید. قرار نیست آرایش غلیظ و بیرون زده ای داشته باشید. برای چشم ها می توانید از خط چشم و ریمل ساده استفاده کنید.

 

۲ ) ماتیک گلبهی و صورتی نزنید 

همه ی ما رژلب قرمز را در آرایش پاییز و زمستان خود دوست داریم. چرا که با رنگ های تیره ی لباس های زمستانی مثل خاکستری و قهوه ای و یشمی خیلی خوب ست می شود و حال و هوای بافتنی و زمستانی دارد. اما باید دقت کنید که در فصل های سرد از قرمزهای تیره استفاده کنید و به سمت صورتی، نارنجی روشن یا گلبهی نروید.

 

۳ ) لاک خاکستری و رنگ پوست بزنید 

لاک فقط یک ابزار آرایشی محسوب نمی شود. لاک ناخن یک نوع زیور آلات محسوب می شود. رنگ لاک شما انگشترها و جواهرات شما را به نمایش می گذارد و با بلوزهای آستین بلند و کت های شما هماهنگ می شود. بنابراین دقت در رنگ آن جز نکات مهم آرایش پاییز و زمستان است. به سراغ رنگ های خاکستری، پوستی، انواع مشکی، قرمز های گیلاسی یا زرشکی یا حتی طلایی و نقره ای بروید.

 

۴ ) لاک های روشن با رنگ های تند نزنید 

شاید لاک های صورتی براق روی ناخن دست و پا جذاب به نظر برسند، اما این جور رنگ ها در آرایش پاییز و زمستان اشتباه هستند. اگر رنگ دلخواهی مثل فیروزه ای روشن یا آبی های براق را دوست دارید، در فصل سرد آن را به سمت آبی ملوانی ببرید.

 

۵ ) رژگونه ی صورتی بزنید 

یکی از فواید هوای سرد زمستانی گونه های گل انداخته است. شما می توانید این پدیده ی بامزه  و جذاب را با استفاده از رژگونه های صورتی رنگ تقویت کنید. این کار سرزندگی را به صورت های یخ کرده و سرد بر می گرداند.

 

۶ ) برنزه کننده های تابستانی نزنید 

وقتی از تابستان دور می شوید، رنگ پوست آفتاب خورده ی شما هم کم کم از بین می رود و پوست سفیدتر می شود. بنابراین در روش آرایش پاییز و زمستان تلاش نکنید تا پوستتان را به طور غیر طبیعی و با رنگ های تابستانی تیره جلوه دهید. گونه های قهوه ای با رنگ پوست بقیه بدن هماهنگی ندارد.

 

۷ ) خط چشم سیاه بکشید 

آرایش پاییز و زمستان با خط چشم سیاه هماهنگ است. چه بخواهید خط های نازک و مشخص بکشید و چه بخواهید آرایشی محو داشته باشید، خط چشم سیاه بهترین انتخاب فصل سرد است چرا که با پوست پریده رنگ و سرد و با رنگ های تیره ی لباس های زمستانی خوب ست می شود.

 

۸ ) خط چشم آبی، سبز و بنفش نکشید 

کشیدن خط چشم های آبی، سبز و بنفش جالب و جسورانه است. اما حیف که در آرایش پاییز و زمستان جایی ندارند. اگر به دنبال یک جایگزین رنگی هستید سراغ طلایی و قرمز بروید.

 

۹ ) سایه ی چشم برنزی و مسی بزنید 

آرایش پاییز و زمستان امسال شما با سایه های برنزی و مسی رنگ تکمیل می شود. این رنگ ها از روز روشن تا شب مناسب هستند و تلالویی نورانی پشت چشم ها ایجاد می کنند. اگر حس می کنید استفاده از سایه های براق کار شما نیست، از رنگ های بنفش بادمجانی، خاکستری و قهوه ای استفاده کنید.

 

۱۰ ) سایه چشم رنگین کمانی نزنید 

یک بار دیگر بگوییم که رنگ های رنگین کمانی روشن و شاد با آرایش پاییز و زمستان شما همخوانی ندارد. هر رنگی را که دوست دارید در نظر بگیرید و تیره ترین حالت آن رنگ را برای فصل سرد انتخاب کنید.

 

۱۱ ) لوازم آرایش آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید 

همانطور که هوا خشن تر و سردتر می شود، اولین نگرانی شما باید آب رسانی به پوستتان باشد. به جای فونداسیون های معمولی، بهتر است سراغ یک فونداسیون مرطوب کننده بروید و از کرم  های مرطوب کننده رنگی (BB) و ضد آفتاب برای پایه ی آرایش خود استفاده کنید. یک پوست خشک می تواند آرایش مخصوص پاییز و زمستان شما را پوسته پوسته و ترک دار کند.

 

۱۲ ) همان فونداسیون همیشگی را استفاده نکنید 

یکی از اشتباهات رایج در آرایش پاییز و زمستان این است که از فونداسیون های قدیمی که رنگ آن ها با پوست بی رنگ و رو تر زمستان شما همخوانی ندارد استفاده کنید. بنابراین بهتر است از محصولات هماهنگ با رنگ پوست خود استفاده کنید. به جای سعی در تیره کردن پوست با فونداسیون های نامناسب، بهتر است روی فونداسیون های مرطوب کننده و آب رسان تمرکز کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي