چک لیست خرید سیسمونی نوزاد دختر و پسر

خرید سیسمونی نوزاد برای والدین از قبل از اینکه فرزندشان به دنیا بیاید یکی از بهترین خریدهای دنیاست در این برهه زمانی پدر و مادرها شروع می کنند به تهیه وسایل موردنیاز کودکشان. خرید سیسمونی به نکات مهمی نیازمند است. گهر در این بخش چک لیست خرید سیسمونی نوزاد دختر و پسر را منتشر می کند.

چک لیست خرید سیسمونی نوزاد دختر و پسر

چک لیست خرید سیسمونی نوزاد دختر و پسر

خرید سیسمونی نوزاد

پدر و مادر‌ها برای اولین فرزند خود بسیار هیجان زده هستند و مشتاقانه برای سیسمونی نوزاد خرید می‌کنند. در این خرید‌های پر شور، زیبایی و جذابیت ظاهری، حرف اول را می‌زند و به همین دلیل اغلب، خرید‌های اضافه و بی مورد انجام می‌دهند. برای جلوگیری از هزینه‌های دوباره، پدر و مادر‌ها قبل از خرید سیسمونی، باید فاکتور‌های درست و لازم جهت انتخاب لوازم و وسایل مورد نیاز برای سیسمونی نوزاد خود را یاد بگیرند.

در این مطلب برخی از لوازم مورد نیاز برای سیسمونی نوزاد را معرفی کرده‌ایم و نمونه‌های زیبایی از آن‌ها را آورده‌ایم که می‌توانید به سلیقه خود انتخاب و تهیه کنید.

سرویس روتختی دخترانه

سرویس روتختی نوزادی ۸ تکه برند لوکا پاتیسکا مدل Pretty girl

یکی از عوامل مهم در طراحی اتاق خواب کودک انتخاب سرویس خواب متناسب با فضای اتاق است. سرویس روتختی نوزادی Pretty girl از جمله مدل‌های پر طرفدار و زیبای برند لوکا پاتیسکا می‌باشد. این مدل از سرویس روتختی نوزادی از ترکیب رنگ‌های صورتی میباشد. رنگ‌هایی که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد استفاده زیادی دارند و گزینه مناسبی خواهند بود.

جنس آن ۱۰۰٪ پنبه بوده و به صورت لحاف کاوردوزی شده با ابعاد ۹۵*۱۴۵ سانتی متر است. در زیر آن یک لایه ملحفه با ابعاد ۱۰۰*۱۶۰ وجود دارد که با دکمه به آن متصل است. دو عدد گارد برای کناره‌های تخت با ابعاد ۴۰*۱۴۰ و یک عدد گارد برای بالای تخت با ابعاد ۴۰*۶۰ و همچنین دو عدد رویه بالش با ابعاد ۳۵*۴۵ و یک عدد رویه تشک با ابعاد ۱۱۰*۱۶۰ دارد.

سرویس روتختی پسرانه

سرویس نوزادی ۶ تکه طرح SEA WORLD WIDE اسلیپی

ست کودک شش تکه اسلیپی از بهترین نوع پارچه پنبه‌ای تهیه شده است که به هیچ عنوان برای کودک ایجاد حساسیت نمی‌کند و همچنین چاپ و رنگ پارچه با ثبات بالا در شستشو از دیگر خصوصیات این محصول با کیفیت است. این ست شامل ملحفه ساده و مناسب برای انواع تخت‌خواب‌ها است. همچنین دو کوسن با سایز‌های مختلف برای استفاده‌های مختلف اعم از نوزادی و شیردهی این ست را تکمیل میکند.

سایزملحفه ۹۵ در ۱۶۰ سانتی متر، سایز لحاف ۹۵ در ۱۳۰ سانتی متر، سایز روبالش ۳۰ در ۵۰ سانتی متر، سایز گارد تخت ۳۵ در ۲۷۵ سانتی متر، سایز کوسن ۳۰ در ۳۰ سانتی متر وسایز بالشتک ۲۰ در ۳۰ سانتی متر است.

پوشاک

ست لباس راحتی نوزادی

پیشنهاد ما این است که هر ماه به اندازه نیاز همان ماه او لباس تهیه کنید. به‌خاطر داشته باشید که در دوران بارداری برای تهیه سیسمونی نوزاد فقط برای همان فصلی که کودک شما متولد می‌شود خرید کنید، چون ممکن است ناگهان چندماه بعد با انبوهی از لباس‌ها مواجه شوید که اندازه کودک شما نیست، درحالی‌که پول زیادی بابت آن‌ها پرداخت کرده اید.

نکات مهم در مورد خرید لباس نوزاد

لباسی که می‌خرید، باید راحت، نرم و کارآمد باشد و نوزاد را در برابر سرما حفظ کند و سیستم باز و بسته کردن آن نیز ساده باشد.

در سیسمونی نوزاد لباس‌هایی انتخاب کنید که راحت شسته شده و سریع خشک شوند.

رنگ سفید ترجیحا اولین انتخاب شما باشد.

ست لباس نوزاد ۵ تکه ریزبافت مدل Duckling یک پیشنهاد مناسب برای نوزادان دلبند شماست. این ست ۵ تکه شامل تی شرت آستین بلند، تی شرت آستین کوتاه، رکابی، شلوار و شورت عینکی است که تماما از جنس پنبه بوده و کیفیت دوخت بسیار عالی دارد.

این ست لباس خانگی، طرحی فانتزی دارد و مناسب برای نوزادان پسر و دختر است.

ست لباس پسرانه کارترز

این ست لباس پسرانه سه‌تکه شامل زیردکمه‌دار آستین‌کوتاه، زیردکمه‌دار آستین‌بلند و یک شلوار نخی است. این لباس‌ها دوخت عالی و جنس بسیار لطیفی دارند و به‌دلیل زیردکمه‌دار‌بودن به راحتی برای نوزاد قابل استفاده هستند.

سرهمی نوزادی آدمک با طرح گل‌های رنگارنگ

سرهمی یکی از لباس‌های لازم و ضروری برای نوزاد است و چه بهتر که سرهمی دارای جوراب هم باشد تا از پا‌های کوچولویتان دربرابر خراشیدگی و آسیب محافظت کند. این سرهمی صورتی گل‌گلی نخی دارای دکمه‌های فشاری ضدحساسیت بوده که پوشاندن آن به نوزاد را ساده‌تر می‌کند.

ساک لوازم نوزاد

یکی از اکسسوری‌های مهم و ضروری برای سیسمونی ساک لوازم نوزاد است. اگر برای جمع‌کردن وسایل نوزاد دلبندتان به دنبال یک ساک باکیفیت هستید، پیشنهاد ما را امتحان کنید.

ساک لوازم نوزاد مدل FA۶ از برند «چیکو» گزینه‌ای مطلوب به شمار می‌آید. این ساک لوازم، ابعادی برابر ۵۰ × ۳۶۱ × ۱۷ سانتی‌متر داشته و از جنس پلی‌استر است. داخل این کیف دارای جیب‌های مجزایی جهت قراردادن لوازم اختصاصی و یک جیب بزرگ با بست چسبی در قسمت پشت وسه جیب بدون بست در قسمت جلو و دو جیب در طرفین کیف است. با خرید این ساک یک تشک تعویض هم هدیه می‌گیرید.‌

می‌توانید از این ساک باکیفیت تا ۵ سالگی فرزندتان هم استفاده کنید.

ساک حمل نوزاد مدل تاتی لند

برای بردن نوزاد از بیمارستان به خانه می‌توانید از این ساک حمل زیبا استفاده کنید. این ساک یک‌تکه دارای ابعاد ۱۰۰*۷۰*۵۰ سانتی متر و به وزن ۲.۵ کیلوگرم است. دو رنگ زرشکی و آبی آن برای نوزادان دختر و پسر مناسب است.

شیشه شیر چیکو

شیشه شیر یکی دیگر از ملزومات سیسمونی است. حتی اگر نوزادتان شیر مادر هم بخورد، باید برای مبادا و یا خوراندن آب‌قند به او شیشه شیر را در لیست خرید سیسمونی قرار دهید.

پیشنهاد ما به شما شیشه شیر چیکو مدل ۳۸۰۰۶ ظرفیت ۳۳۰ میلی لیتر است. سری شیشه شیر‌های Step Up چیکو، از طراحی ویژه‌ای متناسب با تغییر سبک تغذیه نوزادان در طول رشد بهره‌مندند. طبق این مهندسی در طراحی سر شیشه‌های محصولات این مجموعه، چهار مرحله در نظر گرفته شده است. این چهار مرحله به تناسب سن نوزاد برای بدو تولد، دو ماهگی، چهار ماهگی و شش ماهگی به بالا تعریف شده است.

جنس سر شیشه این محصول از سیلیکون بسیار نرم بوده و در قسمت داخلی و پایه سرشیشه دارای محافظ‌هایی انعطاف‌پذیر است. از آن‌جاییکه برند ایتالیایی چیکو از شناخته‌شده‌ترین برند‌های حاضر در بازار جهانی سیسمونی نوزاد است، خیالتان از بابت کیفیت این شیشه شیر راحت باشد.

حوله و وسایل حمام نوزاد

وسایل شست‌و‌شوی نوزادتان را فراموش نکنید!

این ست، شامل تن پوشی با ابعاد ۳۵*۶۰ سانتی‌متر و قابل استفاده از یکسالگی تا سه سالگی است. همچنین یک حوله کلاه دار، لیف، پاپوش و پیش بند دارد و قابل شستشو با دست و ماشین است. الیاف آن ۹۰ درصد پنبه و ۱۰ درصد پلی استر می‌باشد که دارای پرز‌های کوتاه و قابلیت جذب رطوبت بالا بوده و ضد حساسیت می‌باشد.

ست بهداشتی کودک وی کر

این ست بهداشتی شامل لوسیون کودک ۲۰۰ میلی لیتر، وازلین ژله‌ای کودک ۱۰۰ میلی لیتر، شامپو کودک ۲۰۰ میلی لیتر، پن کودک ۱۰۰ گرمی، دستمال مرطوب ۲۰ عددی کودک، نمونه کرم سوختگی ۱۰ گرمی و بروشور معرفی محصولات است. این محصولات هیچ نوع ماده مضر شیمیایی مانند پارابن، اس ال اس، الکل و مواد تشکیل دهنده صابونی ندارند.

ست ۱۲ تکه وان حمام کودک مدل ۸۲۰G

این ست ۱۲ تکه‌ی پلاستیکی وان حمام با ابعاد ۸۴ × ۴۴ × ۲۴ سانتی متر، صندلی توالت فرنگی مجهز به مخزن تاشو با ابعاد ۳۰ × ۲۸ × ۳۲ سانتی متر، صندلی با ابعاد ۲۵ × ۲۲ × ۲۰ سانتی متر، سطل زباله با ابعاد ۱۴ × ۱۲ × ۱۹ سانتی متر، آبریز با ابعاد ۲۷ × ۱۵ × ۱۰ سانتی متر، سطل بزرگ دسته دار با ابعاد ۳۵ × ۳۶ × ۳۷ سانتی متر، ۶ عدد چوب لباسی، ۱۲ عدد گیره لباس.

یک توری وان جهت نصب روی وان، یک جاصابونی، یک لگن با ابعاد ۲۸ × ۲۸ × ۱۳ سانتی مت وریک سبد دسته دار با ابعاد ۲۳ × ۱۵ × ۱۴ سانتی متر است.

سبد اسباب بازی حمام

این سبد هیجان‌انگیز از جنس پلاستیک و به ابعاد ۹.۵ × ۶.۵ × ۱۶.۵ سانتی متر است. سبد اسباب بازی حمام را همراه کودک به حمام برده و پایه‌ای که دارد به راحتی به دیوار نصب کنید تا فرزندتان به آسانی با اسباب بازی‌های پلاستیکی و باکیفیت آن بازی کند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه