اصول و راهنمای خرید کادوی زنانه

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 25 خرداد

خرید کادوی زنانه همیشه برای آقایان سختی خود را داشته 🙂 و مثل هوا کردن آپولو است. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید برای همسر یا عشقتان کادو بخرید اما نمی دانید که چه کادویی بخرید که باعث خوشحالش او شود. گهر در این بخش اصول و راهنمای خرید کادوی زنانه را منتشر می کند.

اصول و راهنمای خرید کادوی زنانه

اصول و راهنمای خرید کادوی زنانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

خرید کادوی زنانه

فرقی ندارد به چه مناسبتی، گاهی لازم است برای یک خانم هدیه بخرید، ولی وقت کافی برای رفتن به بازار و مغازه‌ها را نداشته باشید، اینجاست که باید خرید اینترنتی را انتخاب کنید.

برای کادو دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید؛ چون همه خانم‌ها با هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند، هر چقدر هم که سخت‌گیر و مشکل‌ پسند باشند. قبول داریم که خریدن هدیه برای خانم‌ها ممکن است به همان اندازه که جذاب است، مشکل هم باشد. هزینه و سلیقه فرد مقابل از نکات مهمی هستند که به هنگام خرید باید مدنظر قرار داد.

شاید هدیه مناسب از دید برخی یک شاخه گل باشد و برخی هدیه گران‌قیمت با تزئینات و روبان‌پیچی خاص دوست داشته باشند. در این شرایط انتخاب هدیه بدون همفکری و مشورت با دیگران امکان‌پذیر نخواهد بود.

در این مطلب قصد داریم چند نوع کادوی مناسب بانوان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان هدیه مورد نظرتان را انتخاب و تهیه کنید. البته در گزینش این هدیه‌ها به فکر جیب شما هم بوده‌ایم.

کیف پول

کیف پول یکی از اکسسوری‌هایی است که زیاد استفاده می‌شود و همیشه جلوی چشم است پس خانم‌ها همیشه از داشتن یک کیف پول جدید استقبال می‌کنند، حتی اگر کیف پول قبلی‌شان سالم باشد.

انتخاب کیف پول چرم برای خانم‌ها بهتر است و آن‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد. با دیدن کیف‌های زیر متوجه خواهید شد که لازم نیست حتما پول زیادی برای خرید کیف پول چرم هزینه کنید.

کیف پول زنانه چرم طبیعی زیویک

این کیف پول چرم با رنگ‌های جذاب و ظاهری زیبا با ابعاد ۳ ×۱۰× ۲۰ سانتی‌متر طراحی شده و محل‌های جدا برای نگهداری کارت و سکه و اسکناس دارد. می‌توانید این کیف پول را کادوپیچ شده هم تحویل گرفته و هدیه دهید.

کیف پول زنانه چرم ناب مدل Z-۱۱۷

این مدل کیف پول مناسب خانم‌های سن بالاتر است. بدون مناسبت برای مادرتان هدیه بخرید و به در منزل بفرستید. تصور کنید مادرتان اول صبح با دیدن هدیه‌ای که پست برایش آورده چقدر خوشحال خواهد شد.

این کیف پول قهوه‌ای رنگ دارای محل نگهداری کارت و سکه و اسکناس و جایی برای عکس و به ابعاد ۱۹*۱۰*۳ سانتی‌متر است.

آویز ساعت طلا با پلاک عشق

اگر بودجه بیشتری برای خرید هدیه کنار گذاشته‌اید، پیشنهاد ما به شما خرید یک آویز ساعت طلای عشق است. آقایانی که در آستانه سالگرد ازدواج و یا تولد همسرتان هستید، این پیشنهاد برای شماست.

در ساخت این آویز ساعت از طلای ۱۸ عیاری استفاده شده که خود رنگ بوده و هر دو طرف پلاک آن سطحی آینه‌ای داشته و به‌خوبی پرداخت شده و جلا دارد، همچنین این آویز آبکاری نشده و اصطلاحا زرد لیمویی است که در تضاد رنگی با سایر رنگ‌ها نیست و در ضمن در گذر زمان رنگ آن ثابت می‌ماند. به همراه این آویز ساعت یک دستبند چوب و سنگ اونیکس عرضه شده است که استفاده همزمان این آویز و دستبند در کنار ساعت پک کاملی از اکسسوری را به نمایش می‌گذارد.

طول تقریبی زنجیر ۸ سانتی‌متر است، ولی شما می‌توانید سایز‌های مختلفی از این آویز ساعت را سفارش دهید.

وسایل دکوری

بعضی از خانم‌ها عاشق وسایل دکوری برای منزل هستند و حتی با دیدن آن‌ها بیشتر از لباس و زیورآلات شاد می‌شوند. پس اگر می‌خواهید به خانه‌ی دوست تازه‌عروس خود بروید و هدیه‌ای برای خانه‌اش ببرید، این پیشنهاد برای شماست. لوازم دکوراتیو در هرکجای خانه قابل استفاده هستند و خیلی ساده می‌توان یک ظرف، یک آینه مدرن، یک رومیزی، یک تابلوی نقاشی یا یک جعبه موزیکال با موسیقی خاطره‌انگیز پیدا کرد و هدیه داد.

جعبه دستمال کاغذی مدل رادیو قدیمی

این جعبه دستمال کاغذی هم دکوری است و هم بسیار کاربردی. این جعبه رادیویی از جنس چوب، به وزن ۲۵۰ گرم و ابعاد ۳۰*۱۵*۱۵ سانتی‌متر است و یک هدیه متفاوت برای خانم‌هایی است که به طرح‌های کلاسیک علاقه دارند.

تابلو ۴ تکه طرح درخت برای هنری‌ها

اگر فرد مور‌نظر شخصیتی هنردوست است و خانه‌ای هنری دارد، پیشنهاد می‌کنیم این تابلوی زیبا را برایش انتخاب کنید. این تابلو از جنس ام‌دی‌اف بوده و دو سایز مختلف دارد که با توجه به فضای موجود می‌توانید سایز موردنظرتان را انتخاب کنید.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی از چیز‌هایی است که همه خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند و کم‌تر خانمی را می‌توان دید که از همچین هدیه‌ای خوشحال نشود. اگر سلیقه طرف مقابل را می‌دانید و از لوازمی که احتیاج دارد آگاه هستید، این هدیه هم پیشنهاد مناسبی است.

ست براش آرایشی NAKED

ست براش از ملزومات آرایش برای خانم‌هاست. این ست ۷ عددی با قیمتی مناسب ارائه شده و شامل برس رژگونه، برس پنکیک، ست برس، برس کانسیلرو جعبه لوازم آرایشی است.

شما همچنین می‌توانید چند نوع لوازم آرایش را به صورت ترکیبی انتخاب کنید و جعبه‌ای از لوازم آرایش را هدیه دهید. جعبه‌ای که شامل کرم‌پودر و رژ‌لب و ریمل و… باشد.

کرم پودر گلدن رز

کرم پودر بادوام و مات گلدن رز محصولی بسیار پرطرفدار در میان تولیدات این برند می‌باشد. این محصول دارای بافتی سبک، نرم و کرمی می‌باشد که پوششی کامل بر روی پوست ایجاد می‌نماید. پوشش ایجاد شده توسط این کرم دوام بسیار بالایی دارد و تا پایان روز بدون ایجاد ماسیدگی بر روی پوست صورت باقی می‌ماند همچنین این کرم دارای فیلتر یو وی بوده که پوست را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

مجموعه ۳ عددی رژ لب دایانا

این رژ‌لب‌ها در مجموعه‌های سه عددی با رنگ‌های مختلف وجود دارد. محصول کشور ترکیه و دارای آب‌رسان و مرطوب کننده، حاوی ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب، دارای قابلیت ایجاد بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ، حاوی موم زنبور عسل و بدون سرب است.

شال و روسری

شال و روسری مناسب‌ترین و کم دردسرترین هدیه از بین پوشاک است، چون نیازی به سایز ندارد و می‌توانید با خیال راحت به صورت آنلاین بخرید و هدیه دهید.

شال زنانه شاین نخی ریشه پرزی

با گرم شدن هوا، بازار شال و روسری‌های نخی و خنک هم داغ می‌شود. این مدل شال از جنس نخ پنبه و با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است که می‌توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید و کادوپیچ شده تحویل بگیرید و هدیه دهید.

روسری زنانه ابریشم مامی دست دوز

اگر بخواهید کمی بیشتر برای روسری هزینه کنید می‌توانید این روسری ابریشم را هم انتخاب کنید. این روسری زیبا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است و برای فصل تابستان هم مناسب است.

ست کیف و کفش آذاردو

کیف‌های دستی عمدتا مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد، اما اگر نمی‌خواهید به مانند دیگران از یکنواختی رنج ببرید، این سِت زیبا می‌تواند روح شما را با فصل بهار پیوند دهد. این ست به رنگ زرشکی بوده وکیف و کفش تشکیل دهنده آن از جنس چرم مصنوعی می‌باشد. این ست کیف و کفش برای خانم‌های کارمند که مانتووشلوار اداری می‌پوشند، بسیار مناسب است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي