هزینه فریت بار + راهنمای ارسال فریت بار ، فریت بار چیست؟

دسته بندي : 🔥 خبرهای متفرقه
تاريخ : 27 خرداد

چگونه بار خود را (لوازم شخصی و وسایل منزل) به خارج از کشور ارسال کنیم ؟ هزینه فریت بار چقدر است و کلی سوال دیگر درباره نحوه ارسال و راهنمای ارسال فریت بار ، فریت بار چیست؟ را در این مطلب بخوانید…

هزینه فریت بار 

هزینه فریت بار + راهنمای ارسال فریت بار ، فریت بار چیست؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

راهنمای ارسال فریت بار ، فریت بار چیست؟

فریت بار چیست؟

افردای که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند و نیاز دارند که لوازم منزل خود را نیز همراه خود ببرند، باید این لوازم را به یکی از روش‌هایی زمینی، دریایی و یا هوایی به کشور مقصد ارسال کنند. هنگامی که مشتری این بار را که ماهیت غیرتجاری دارد را به صورت هوایی ارسال می‌کند به آن فریت بار می‌گویند.

معمولا بارهای فریت شده ۴ روز پس از ارسال به مقصد خود می‌رسند.

البته این را هم باید در نظر داشت کشور مقصد و همین طور تفاوت ایرلاین حمل کننده بار ممکن است این مدت زمان را دچار تغییرات کند.

مسافران محترم باید در نظر داشته باشند برای ارسال فریت باید حداقل ۲ هفته قبل با یکی از شرکت‌های کارگو برای بازدید و بسته‌ بندی لوازم تماس حاصل کرد تا بار شما به موقع در کشور مقصد به دست شما برسد.

فاکتور‌های زیادی را برای انتخاب روش ارسال بار باید مد نظر قرار داد. بار‌هایی که توسط فریت بار ارسال می‌شوند باید یکی از شرایط زیر را دارا باشند:

  • سرعت ارسال بار برای مسافر مهم باشد؛
  • بار خرده ریز باشد و فضای زیادی را اشغال نکند؛
  • مسیر هوایی از مسیر‌های دیگر برای کشور مقصد امن‌تر و قابل دسترس‌تر باشد.

هزینه فریت بار + راهنمای ارسال فریت بار ، فریت بار چیست؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

هزینه فریت بار + راهنمای ارسال فریت بار ، فریت بار چیست؟

هزینه اضافه بار مسافری چه مقدار می باشد ؟

فرض كنيم شما در فرودگاه هستيد و مي‌خواهيد هر چه زودتر بار خود را تحويل دهيد و كارت پرواز بگيريد. در اين  موقعیت چگونه می توانید متوجه شوید که به چه مقدار بار همراه مسافر با خود حمل نمایید و یا در صورت داشتن اضافه بار مسافری چه مقدار جریمه می بایست برای اضافه بار خود به شرکت هواپیمایی پرداخت كنيد؟

در اين وضعيت مجبور هستيد هر چه ايرلاين به شما مي‌گويد گوش كنيد و جريمه را بپردازيد.

آیا حمل اضافه بار برای شما مقرون به صرفه است ؟  یا راه دیگری نیز با هزینه کمتر براي حمل بار هوایی خود دارید؟

هزینه فریت بار مسافری چگونه می باشد ؟

تعریف فریت بار مسافری 

فریت بار (فریت مسافری) به حمل بار هوایی مسافرین و مهاجرین با هزینه بسیار نازل تر از جریمه اضافه بار مسافری گفته می شود که در قسمت بار فرودگاه (خدمات بار فرودگاه) انجام می شود.

شرکت های زیادی می توانند با حضور در منزل شما و بسته بندی لوازم منزل و یا بسته بندی اضافه بار مسافری شما و نیز حمل بار به فرودگاه مبدأ و انجام امور گمرکی، براي حفظ منافع شما به شما كمك كنند.

هزینه فریت بار نسبت به جریمه های اضافه بار هواپیمایی ها بسیار نازل و تعرفه حمل بار هوایی به صورت فریت مسافری برای مسافرین و مهاجرین مقرون به صرفه است .

راهنمای ارسال فریت بار

حمل بار هوایی از فرودگاه های ایران 

در صورتی که شما نیاز به فریت کردن بار خود به مقاصد مختلف را دارید می توانید از خدمات شرکت هایی که در فرودگاه های مختلف ایران از جمله فرودگاه امام خمینی، فرودگاه شیراز، فرودگاه مشهد، فرودگاه اصفهان، فرودگاه اهواز و فرودگاه بندرعباس استفاده نمایید .

این شرکت اولویت در حمل هوایی بار شما را قیمت تمام شده حمل  در راستای حفظ منافع شما در نظر می گیرد در این صورت حمل بار هوایی شما با نازلترین قیمت و بهترین بسته بندی تخصصی جهت حمل هوایی صورت می گیرد.

در آخر هزینه فریت بار

هزینه فریت کردن وسایل شما بستگی به مقصد ، و میزان بار ارسالی و همچنین نوع شرکت حمل و نقلی است که در نظر می گیرید. در ارسال بار کیفیت ـ دقت ـ سرعت ـ و بیمه و خیلی از مسائل دیگر در قیمت و هزینه فریت تاثیر بسزایی دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي