هزینه جراحی دندان عقل

هزینه جراحی دندان عقل

چهار دندان عقل در دهان هر انسان بالغی موجود است که این دندان ها آخرین دندان هایی است که در فک وجود دارد. در بسیاری از افراد، دندان عقل دیده نمی شود. و دندان زیر لثه قرار دارد و اکثرا با جراحی از دهان خارج می شود.

جراحی دندان های عقل

دندان‌های عقل نهفته می‌توانند باعث درد، آسیب به سایر دندان‌ها و سایر مشکلات دهان و دندان شوند. گاهی اوقات دندان‌های عقل نهفته باعث هیچگونه مشکل کوتاه مدت یا مشهودی نمی‌شوند. اما به دلیل دشواری تمیز کردن این دندان‌ها، آن‌ها بیش از سایر دندان‌ها در معرض خطر پوسیدگی و بیماری لثه قرار دارند.

ما دندانپزشکان مفتخریم که با بهره گیری از لیزر در دندانپزشکی توانسته ایم دندانپزشکی بدون درد را نهادینه کرده و از آن در دندانپزشکی کودکان استفاده کنیم این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهیم.

هزینه کشیدن دندان عقل

به طور کلی خدمات دندان پزشکی علی الخصوص هزینه کشیدن دندان عقل مشخص نمی باشد. زیرا  هزینه کشیدن دندان عقل به تعداد دندان ها، کانال های دندان، میزان پوسیدگی و یا ترمیم دندان، مدت زمان انجام کار و … بستگی دارد. اما ما این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که در دندانپزشکی های معتبر علاوه بر کیفیت بسیار عالی هزینه معقول و مناسبی را در قبال کلیه خدمات دندانپزشکی دریافت کنیم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه