معرفی کتاب هنر متقاعد کردن دیگران اثر جفری گیتومر

هنر متقاعد کردن دیگران یکی از کتاب های مهم در مورد نحوه برقراری ارتباط با دیگران و اصول سخنوری و فن بیان می باشد. برای آشنایی با کتاب هنر متقاعد کردن دیگران اثر جفری گیتومر این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد هنر متقاعد کردن دیگران و جفری گیتومر می خوانید.

معرفی کتاب هنر متقاعد کردن دیگران اثر جفری گیتومر

معرفی کتاب هنر متقاعد کردن دیگران اثر جفری گیتومر

کتاب هنر متقاعد کردن دیگران

کتاب هنر متقاعد کردن دیگران اثر جفری گیتومر است که در مورد اصول مذاکره و موفقیت در سخنوری صحبت می کند. این کتاب در سراسر جهان شهرت خاصی دارد.

نام کتاب : ( هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته ها)

مولف کتاب : جفری گیتومر

مترجم : فرخ بافنده

ناشر : پندار تابان

کتاب هنر متقاعد کردن دیگران نوشته جفری گیتومر راه های بهتر ارتباط برقرار کردن را با دیگران ، فن بیان ، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را یاد می دهد. هر كسي با شنیدن اين كتاب صوتی قدرت نهفته در هنر متقاعد كردن ديگران را خواهد شناخت. كتاب هنر متقاعد کردن دیگران به تو نشان مي ‌دهد چطور خودت را باور داشته باشي، چطور اصول و روش ‌هاي متقاعد كردن ديگران را بشناسي و با بهره گرفتن از آنها به خواسته ‌هايت برسي.

اين كتاب به تو ياد مي‌دهد چطور خودت را براي رسيدن به خواسته ‌هايت آماده كني، چطور در جمع صحبت كني، چطور با نوشته‌ هايت ديگران را متقاعد كني، چطور تا آخرين لحظه براي رسيدن به خواسته ‌ات پايداري كني و چطور عنصر شيوايي بيان و چاشني شوخ ‌طبعي را به كل اين فرايند اضافه كني تا به نتيجه دلخواهت دست يابي.

اين كتاب به تومي ‌آموزد چطور با ديگران همساز شوي، نه آنكه ساز مخالف بزني، قدرت جلب كردن توجه ديگران را به منظور رسيدن به خواسته‌ هايت برايت آشكار مي‌كند، و در يك كلام، به تو ياد مي‌دهد چطور برنده‌ اي باشي كه هميشه در آرزوي آن بوده‌اي.

بیوگرافی جفری گیتومر نویسنده کتاب هنر متقاعد کردن دیگران

وی در ۱۵ سال گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ کنفرانس در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار کرده است. همچنین یکی از کتاب های معروف وی “کتاب مقدس فروش” است.

بخشی از سخنان جفری گیتومر

شرکت هایی وجود داشته اند که در عرض هفت سال، حدود شانزده میلیون از مشتری خود را از دست داده اند…

چرا این حادثه رخ داده است؟

دو دلیل مهم وجود دارد:

خدماتی که خوب ارائه نشدند.

تکنولوژی پائین

آیا می دانید روزی که جنرال موتورز تصمیم به آیکن فروش (هم اکنون خرید کنید) بگیرد و بخواهد آن را راه اندازی کند(منظور خرید آنلاین است)، تمام فروشندگان جنرال موتورز در سراسر دنیا شغل خود را از دست خواهند داد.

نیات بسیار قوی تر از اهداف هستند…

تمام آنچه که شما باید درباره خدمات بدانید این است که انسان خوبی باشید.

با دیگران منصفانه بازی (برخورد) کنید.

افراد دوست دارند در شرایط برابر با دوستان خود معامله کنند.

همچنین افراد دوست دارند درشراط تقریباً نابرابر نیز با دوستان خود معامله کنند.

ارزش اعطا کردنی نیست، ارزش درک کردنی است.

اگر من چیزی را به عنوان یک ارزش درک نکنم و شما فکر کنید که آن چیز یک ارزش است، در واقع آن یک ارزش نیست…همه چیز به همین سادگی است…

اعتماد در بلند مدت به آهستگی به دست می آید و شما می توانید به راحتی آن را در یک چشم بر هم زدن از دست بدهید.

این اعتماد را چگونه از دست می دهید؟

خیلی ساده است، تنها با یک دروغ.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه