فال لنورماند عشقی

تاريخ : 21 اسفند

توسط مادام لنورماند در فرانسه فال لنورماند عشقی رواج پیداک کرد و در سنی فال لنورماند زبان زد همگان شد که حتی سیاستمداران برجسته جهان برای بیساری از تصمیمات خود به او مراجعه می کردند. مطلب زیر را دنبال کنید.

فال لنورماند عشقی

فال لنورماند عشقی, پورتال خبری فرهنگی گهر

فال لنورماند

در واقع فال لنورماند گشودن دروازه های آینده است. کنجکاوی و اشتهای سیری ناپذیر بشر برای  آگاهی و دانستن آنچه در آینده قرار است برایش واقع شود بوسیله های گوناگون همچون اشخاص ، ابزار، طبیعت و هرآنچه این امکان را در اختیار انسان قراردهد در فال لنورماند خلاصه می شود.با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

با اینکه فال لنورماند و طالع بینی ، سحر و پیش بینی آینده و … از زمان های قدیم با انسان بوده و همچنان هست و خواهد بود بسیاری افراد نه تنها فال و طالع بینی را نفی میکنند بلکه در کل به ماوراء الطبیعه و متافیزیک نیز عقیده ای ندارند و زندگی را در جهان فیزیکی خلاصه میکنند، درصورتیکه همه ما بارها در طول زندگی خود با متافیزیک برخورد کرده ایم.

فال لنورماند عشقی, پورتال خبری فرهنگی گهر

با خوابها و رویاهای صادقه و عجیبی که تعبیر و شفاف سازی شده اند یا تله پاتی با افرادی که از نظر روحی با آنها ارتباط داریم و همسو هستیم ، گاهی اوقات به محل ها و اماکنی میرویم که گویا سالها قبل آنجا را دیده ایم در صورتی که بار اول است که آنجا میرویم. یا حس شهود یا همان حس ششم که بسیاری از مواقع به کمک ما آمده و در موارد مختلف راهنمایی و یاریمان کرده است.

فال لنورماند

فال لنورماند عشقی, پورتال خبری فرهنگی گهر

از این میان میتوان از فال لنورماند و پیشگویی هایی که به حقیقت پیوسته اند نام برد. با توجه به این مسائل که کم و بیش در زندگی هر فرد بسته به باز بودن مجرا های روحی و موقعیت و شرایط خانوادگی و فرهنگی و … تجربه شده است می توان گفت متا فیزیک و ماوراء الطبیعه و جهان های دیگر قطعاً وجود دارند و انسان فقط به جسم فیزیکی خلاصه نمی شود و روح و ارتباط روحی انسان با عوالم دیگر همیشه وجود داشته و دارد.

در این بین مواردی وجود دارند که همانطور که ذکر شد با توجه به شرایط خانوادگی و فرهنگی و آدابی که در آن رشد کرده اند و نیز باز بودن مجرای روحی تبدیل به راهی میشوند برای ارتباط دنیای فیزیکی و روحانی که این اشخاص با توجه به توانایی های ذاتی و پرورش این توانایی در خود و نیز در دست داشتن وسایل و ابزار مناسب دریچه ایی به روی جهان های ماوراء می گشایند که خود روشهای مختلف دارد.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین

متن فال:
شروع یک رابطه عشقی جدید در زندگی شما مشاهده می شود.فردی که همیشه در رویا های شما وجود داشت، وارد زندگی شما می شود و حس خوبی خواهید داشت.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:
این کارت معمولا نشان دهنده غصه یا نگرانی در مورد رابطه عاطفی و عشقتان است. ممکن است رابطه تان از بین برود. اگر از ازبین رفتن یک رابطه احساسی می ترسید ،خود را مقاوم تر کنید و سعی کنید به دنبال عشق یک طرفه نروید.او فردی غیر قابل اعتماد ، دلواپس، ویرانگرو خسته و بیمار است.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد

متن فال:
مدت زیادی است که در یک رابطه عشقی هستید که به زودی این رابطه به ازدواج ختم میشود.اگر مجرد هستید به زودی رابطه ای پایدار و عاشقانه را تجربه خواهید کرد.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین تیر

متن فال:
کسی به ظاهر خود را عاشق شما جلوه می دهد. مراقب فریب او باشید. مشخصات او فردیست با موهای قرمز،کوتاه قد ، ممکن است در صورتش خال یا کک و مک داشته باشد .او زیرک و فریبنده و حیله گر هست.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد

متن فال:
تجربه عشقی بسیار خوب و موفق در فال شما افتاده است.اگر شما مجرد هستید ،رابطه ای رویایی و عاشقانه در انتظار شماست. او فردی پر انرژی و زیبا با موهایی روشن است.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور

متن فال:
به زودی یک پیغام یا مکالمه ی تلفنی عشقی با یک نفر خواهید داشت.ممکن است این تلفن و مکالمه و پیغام تاثیر زیادی بر روی رابطه شما داشته باشد.

فال لنورماند عشقی

فال لنورماند عشقی, پورتال خبری فرهنگی گهر

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین مهر

متن فال:
غم و یک رابطه عشقی پر درد سر در فال شما مشاهده می شود.او دارای مو های مشکی است و اخلاق های بدی دارد وکمی هم افسرده به نظر می رسد. به طور کلی این کارت نشان دهنده موانع و مشکلات مختلف است.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین آبان

متن فال:
باید تصمیم خود را در مورد زندگی عاطفی تان بگیرید یا بین دو نفر در زندگیتان یکی را انتخاب کنید. این کارت به شما می گوید که سرنوشتتان را در زندگی عاطفی سریع تر مشخص کنید. همچنین این کارت نماد یک زن حسود و مداخله گر است. همچنین می تواند یک رقیب یا ریاکاری باشد. ممکن است او فردی با موهای مایل به قرمز رنگ و زیبا باشد.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین آذر

متن فال:
غم و یک رابطه عشقی پر درد سر در فال شما مشاهده می شود.او دارای مو های مشکی است و اخلاق های بدی دارد وکمی هم افسرده به نظر می رسد. به طور کلی این کارت نشان دهنده موانع و مشکلات مختلف است.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین دی

متن فال:
اکنون زمان مناسبی نیست. شما هنوز به خوبی نمی دانید که آیا او را دوست دارید یا نه.و در باره رابطه عاطفی خود مطمین نیستید. بهتر است درباره این موضوع خوب فکر کنید. خصوصیاتی در فال شما نشان داده شده است: اهل دود ، غیر قابل پیشبینی ، تحریک پذیر اما هوشمند و دارای نفوذ.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن

متن فال:
یک عشق پنهانی در فال شما افتاده است. کسی شما را خیلی دوست دارد ولی شما نمی دانید. به زودی او را ملاقات خواهید کرد. او فردی تحصیلکرده ،باهوش،محجوب،فروتن و کم حرف است.

فال لنورماند عشقی ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند

متن فال:
فردی جدید وارد زندگی شما می شود. معاشقه، آغاز چیزی جدید. این کارت شروع رابطه ای جدید را خبر می دهد.این کارت نشان دهنده جوانی است با ویژگی های خوش مشرب،خوش پوش و ورزشکار. همچنین این کارت نماد موفقیت، پیروزی و رضایتمندی است.رویا ها ممکن است به حقیقت بپیوندند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي