عکس اولین دختر مدل عربستانی

تاريخ : 17 تیر

پس از سالهای خیلی از تابوهای زنان عربستانی شکسته شد که می توان رانندگی زنان در عربستان را نام برد و اینبار مدل شدن یک دختر عربستانی در هفته مد پاریس تابوها را بار دیگر شکاند.

تابو شکنی و اولین دختر مدل عربستانی

تلیده تامر، مدل ۱۷ ساله سعودی تابو‌شکنی کرد و به عنوان اولین مدل اهل عربستان سعودی در صحنه یکی از مهم‌ترین رویدادهای فشن سال حاضر شد.  تامر این شانس را داشت که آغاز‌کننده ران‌وی کالکشن آنتونیو گریمالدی باشد. او با این اتفاق نام خودش را به عنوان اولین مدل عربستان سعودی ثبت کرد.

تلیده تامر که از ازدواج یک پدر سعودی و مادر ایتالیایی به دنیا آمده است، بلافاصله پس از نمایشش در هفته مد لباس‌های سطح بالای پاریس، پستی را منتشر کرد و نوشت: من انجامش دادم!

عکس اولین دختر مدل عربستانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

او گفت‌وگویی با مجله هارپر انجام داده و در مورد ورودش به دنیای مدلینگ صحبت کرده است. تامر در حالی‌که عکسش روی جلد هارپر چاپ شده است، در گفت‌وگویش با این مجله می‌گوید: من تصوری از دیدن زنان سعودی در مجلات مد نداشتم ولی حالا این اتفاق افتاد. چرا این کار را نمی توان به شیوه‌ای انجام داد که به فرهنگ ما احترام بگذارد؟

وی می‌افزاید: از من به عنوان اولین مدل عربستان سعودی یاد می‌شود. این یعنی من نماینده زنان سعودی هستم و می‌خواهم خیلی قوی و زیبا به نظر برسم. فکر می‌کنم زمان خوبی را برای شروع مدلینگ پیدا کردم. حالا من در این صنعت شناخته خواهم شد.

عکس اولین دختر مدل عربستانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تامر در پایان گفت‌وگویش اشاره کرده که قصد دارد برای تحصیل و ادامه فعالیت‌هایش در زمینه مدلینگ به میلان نقل مکان کند. البته او گفته همچنان نسبت به نگاه برخی از مردم کشورش به حرفه مدلینگ نگرانی دارد ولی امیدوار است که این حرفه کاملاً در عربستان جا بیفتد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي