عکسها و بیوگرافی آناشید حسینی

آناشید حسینی خانمی که در حوزه مدلینگ حجاب بعنوان طراح فعالیت می کند و بواسطه همین امر در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرده است.در ادامه بیوگرافی، ماجرای ازدواج و عکسهای آناشید حسینی را مشاهده می کنید

در ادامه عکسها و بیوگرافی آناشید حسینی را مشاهده می کنید

آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد، بر خلاف تصور او مدل نیست و صرفا مدل های لباس طراحی می کند.

بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش

 

آناشید حسینی طراح لباس ایرانی متولد 4 بهمن 1370 در اهواز و از دو سالگی ساکن تهران می باشد. آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد و فوق لیسانس خود را ازدانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است.

دکتر امین رضا چلبیانلو همسر آناشید حسینی، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما، متولد ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌ تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

عکسها و بیوگرافی آناشید حسینی

آناشید حسینی و همسرش

او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است.

تهیه کننده فیلم های اب، اتش ،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می باشد او اولین پزشک تهیهه کننده سینمای ایران است . مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو ( دکتر امین چلبی ) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست ویز اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

شروع فعالیت

با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباس های خوب و مد روزی بپوشم اما طرح هایی که در بازار و مزون ها بود با معیارهای من همخوانی نداشت

به همین خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی می کردم و می دادم بیرون می دوختند، بعدها به کلاس خیاطی رفتم سپس به طور آزاد در کلاس های طراحی شرکت کردم.

 

من مدل نیستم

خیلی سعی می کنم عنوان مدل روی من نگذارند.

در صفحات مجازی از عکس های من سوء استفاده می کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران نام می برند که واقعا ناراحت کننده است.

مبلغ حجاب نیستم

از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ عنوان خودم را مبلغ حجاب نمی دانم من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم.

بدون اغراق از هر 50 پیامی که دارم، 30 پیام از زنان و دخترانی است که می گویند ما با دیدن عکس های شما به حجاب علاقمند شدیم.

اینستاگرام آناشید حسینی

در آبان 96 بود که بعد از ثبت برند خود بنام حجاب استایل با آنا وارد اینستاگرام شد، استقبال از نوع پوشش او باعث شدن در مدت کوتاهی به بیش از صدها هزار فالور برسد.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه