ماجرای خودکشی عروس و داماد به صورت همزمان در تهران

در این مطلب جزئیات خودکشی هولناک زوج جوان را در منطقه شرق تهران می خوانید.

ماجرای خودکشی عروس و داماد به صورت همزمان در تهران

ماجرای خودکشی عروس و داماد

عقربه ها ساعت 6:30 دقیقه عصر سه شنبه 2 مرداد ماه امسال را نشان می داد و تیمی ماموران از کلانتری 163 فرجام در حال گشت زنی در نزدیکی باغ پرندگان بودند که به خودروی زانتیای سفید رنگ مشکوک شدند.

ماموران در بررسی های ابتدایی مشاهده کردند که زوج جوان داخل خودرو هستند اما هیچ تحرکی ندارند و زمانیکه ماموران خود را به زانتیا رساندند با صحنه هولناکی روبرو شدند.

اجساد زن 35 ساله و مرد 37 ساله در حالیکه هدف گلوله مرگبار از ناحیه سر قرار گرفته بودند روی صندلی ها دیده می شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل Murder در صحنه جرم Crime حاضر شوند.

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی مشاهده کردند که کلت کوچکی در دست مرد جوان است و با توجه به نحوه قرارگیری تفنگ در دست مرد جوان و مسیر گلوله های شلیک شده نشان از خودکشی تلخ زوج جوان در داخل خودرو داشت.

تیم جنایی در کاوشگری ها با یک نامه دست نوشته ای که روی صفحه کیلومتر خودرو وجود داشت روبرو شدند که مشخص شد قربانیان این جنایت Crime زن و شوهر هستند.

یادداشت داماد عصبانی

کارآگاهان دست نوشته ای که روی صفحه کیلومتر وجود داشت را مورد مطالعه قرار دادند که نوشته شده بود: :« برسد به دست مادرزنم مسبب مرگ من و همسرم مادرزنم. دلیل جدایی من از همسرم جدایی از عشقم. مادر زن دیدار به قیامت.» زیر دست نوشته دو شماره تماس وجود داشت که برای برادران زن و مرد جوان بود.

ماموران در ادامه کاوشگری ها موفق به پیدا کردن خودکار آبی رنگ شدند و سرنخ ها نشان از آن داشت که مرد جوان ابتدا همسرش را به قتل رسانده و سپس با نوشتن این دست نوشته با شلیک تیرخلاص به زندگی اش پایان داده است.

بی اطلاعی زن از اقدام شوهر

کارآگاهان در ادامه بازرسی داخل خودرو با توجه به اینکه زن جوان گوشی موبایلش را در دست داشته و در حال نشان دادن تصویری از حلقه ازدواجشان بوده احتمال دادند که مرد جوان در اقدامی غافلگیرانه دست به قتل همسرش زده و سپس به زندگی خود پایان داده است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات با بررسی شماره پلاک خودروی زانتیا موفق به شناسایی صاحب خودرو شدند و مشخص شد که خودرو متعلق به برادر مرد جوان بود.

پسر جوان گفت: برادرم امروز ماشین را از من چند ساعتی قرض گرفت و چون کمی با تاخیر خودرو را به او رسانده بودم دیگر کاری نداشتم که چه زمانی باز می گردد به همین خاطر دیگر پیگیر ماجرا نشدم تا اینکه پلیس با من تماس گرفت.

جزئیات از زبان بازپرس

بازپرس ویژه قتل گفت: تحقیقات در خصوص این حادثه Incident در دستور کار ماموران پلیس آگاهی است، اما به توجه به دست نوشته به جا مانده اختلافات خانوادگی باعث شده تا این زن و مرد جوان دست به چنین کاری بزنند. دست نوشته ها نشان می دهد که پای نفر سومی درمیان است که در زندگی آن ها دخالت داشته و این زوج جوان پس از دو سال زندگی تصمیم به چنین اقدامی گرفته اند.

اما این که زن جوان از سوی همسرش به قتل رسیده یا خودش هم قصد پایان دادن به زندگی اش را داشته، به درستی مشخص نیست. گلوله به ناحیه چپ سر وی برخورد کرده بود. نکته که شک ما را برانگیخت قرارگیری تلفن همراه آن زن در دستانش بود.

کسی که قصد خودکشی داشته باشد، معمولا با تلفن همراهش کاری ندارد، به همین دلیل حدس می زنیم که مرد جوان که پشت فرمان بوده پس از انتقال همسرش به محلی خلوت ابتدا در یک غافلگیری همسرش را به قتل رسانده و سپس اقدام به خودکشی کرده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات در این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه