طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش

دسته بندي : آشپزی,سبک زندگی
تاريخ : 29 تیر

سالاد مجلسی و متفاوت با طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش که با سس شیرین و یا سس شور تهیه و سرو کرد را به همراه مواد لازم و چگونگی ترکیب آن و سس مخصوص در مطلب امروز دنبال کنید.

 

طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش

طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش, پورتال خبری فرهنگی گهر

سالاد کلم سفید یکی از سالادهای خوشمزه ایرانی است که با سس مایونز بیشتر در رستوران ها سرو می شود. اگر می خواهید این سالاد خوشمزه و بسیار شیک را در منزل تهیه کنید با سایت پاتوق من همراه باشید.

 

مواد لازم سالاد کلم سفید

برگ کلم          یک عدد

کشمش          ۱۰۰ گرم

هویج              دو عدد

ذرت                ۱۰۰ گرم

ماست            ۱۵۰ گرم

سس مایونز     سه قاشق غذا خوری

لیمو ترش         یک عدد

شکر              دو قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش

برای تهیه سالاد کلم سفید ابتدا کلم را با دقت بشویید سپس آنرا کمی تکان دهید تا آب اضافه ای که احیانا در داخل کلم مانده است بیرون بیاید.

در مرحله بعدی کلم را روی تخته آشپزخانه به صورت نواری نازک برش دهید و در کاسه ای بزرگ بریزید.

مرحله ی بعدی پوست هویج ها را با پوست کن یا چاقو بگیرید و با رنده  ریز یا درشت (هر جور خودتان تمایل دارید) رنده کنید و به کاسه ای که کلم را داخل آن ریختید بیفزایید.

اگر ذرت را خودتان تهیه میکنید کمی با آب و نمک بگذارید تا نرم شود سپس اضافه کنید اما اگر کنسرو آن را تهیه کرده اید دانه ذرت ها را همراه با کشمش ها داخل کاسه بریزید.

در کاسه ای دیگر ماست و سس و لیمو ترش تازه و شکر را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا شکر در مواد کاملا حل شود و به کاسه ای که مواد در آن است اضافه کنید و مواد را زیر و رو کنید

تا سس شما به تمام موادتان برود و در آخر سالاد کلم سفید را در ظرفی که دوست دارید بریزید و با ذرت و کشمش تزئین و نوش جان کنید.

سالاد کلم سفید مانند سالادهای معروف و پرطرفدار مثل سالاد فصل و سالاد اندونزی بیشتر در رستوران ها و فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این سالاد را می توانید با سس های اماده مثل سس هزار جزیره و سس فرانسوی نیز میل کنید اما اکثر افراد ترجیح می دهند مانند سالاد ماکارونی خودشان سس را تهیه نمایند.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي