زمان پخش سریال مانکن در tv24

سریال جذاب و پر مخاطب مانکن که از شبکه های نمایش خانگی در حال پخش است از شبکه ماهواره tv24 هم پخش می شود در ادامه زمان پخش سریال مانکن در این شبکه را برای شما همراهان گرامی منتشر کرده ایم.

زمان پخش سریال مانکن در tv24

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی از نیمه مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‎شود.

زمان پخش سریال مانکن در tv24

دوشنبه ها ساعت 21:20 به وقت ایران

سه شنبه ها ساعت 14:20 (قسمت قبل) و ساعت 15:25 قسمت جدید هفته

چهارشنبه ها ساعت 22:30 به وقت ایران

مانکن که سرمایه گذار آن علی طلوعی است، توسط مؤسسه تصویر دنیای هنر توزیع و تماشای آنلاین آن نیز از طریق فیلیمو و نماوا انجام خواهد گرفت.

سریال مانکن روایتگر قصه عاشقانه اجتماعی است که در بستر روز جامعه به تصویر کشیده شده است.

محوریت قصه این سریال کاملا عاشقانه و خانوادگی است و در کنار دو زوج عاشق، بر سر راه قهرمان‌های قصه مشکلاتی بوجود می‌آید و این شرایط را فراهم می‌کند که تبدیل به مانکن شوند، اما درباره کاراکترهای «مانکن» این اتفاق نمی‌افتد. اینها احساس مسئولیت دارند و در جایگاه خودشان با کسانی که مانکن هستند و نسبت به مسائل پیرامونشان بی تفاوت هستند تفاوت دارند.

سهیلی‌زاده و محمدی برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی سریالی را تهیه و تولید کردند.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، الهام پاوه‌نژاد، نازنین بیاتی و … از بازیگران این سریال به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی هستند که در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می شود.

محمدرضا فروتن، بازیگر سریال «مانکن» با فیلم سینمایی «هدف» محصول ۱۳۷۳ پا به دنیای سینما گذاشت. وی اولین سریال خود یعنی «خرده جنایت‌های زن و شوهری» را در سال ۱۳۸۷ بازی کرد. محمدرضا فروتن سابقه بازی را در فیلم‌های «کنعان»، «قصه‌ها»، «زن دوم»، «بازنده»، «پستچی سه‌بار در نمی‌زند» و سریال‌های «۵:۲۸»، «از یاد رفته»، «سرزمین مادری» و «از یاد رفته» دارد.

مریلا زارعی یکی دیگر از بازیگران سریال «مانکن» است. وی اولین سریال خود را در سال ۱۳۷۴ بازی کرد. این سریال «کارآگاه» نام داشت. زارعی در همان سال فیلم سینمایی «پاتک» را بازی کرد. مریلا زارعی سابقه بازی را در فیلم‌های «دختر»، «جدایی نادر از سیمین»، «گزارش یک جشن» و سریال‌های «کلاه پهلوی»، «پلیس جوان» و «فردا دیر است» دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه