هزینه ثبت نام ازمون مشاوران ۹۸

هزینه ثبت نام ازمون مشاوران ۹۸

هزینه ثبت نام ازمون مشاوران ۹۸

 

همه ساله کانون وکلا و مرکز مشاوران وکلا و کارشناسان قوه قضائیه برای تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود، از طریق آزمون مشاوران حقوقی و آزمون کانون وکلا (جذب کار آموز وکالت) به صورت جداگانه اقدام به صدور پروانه وکالت می کنند.

اگر شما نیز جزو دسته ی فارغ التحصیلان رشته ی حقوق و علاقمند به اشتغال در زمینه وکالت هستید ، کانون وکلای دادگستری ایران از طریق برگزاری آزمون ، اقدام به پذیرش کارآموزمی نماید.

کسانی حق شرکت در این آزمون را دارند که شرایط آزمون وکالترا دارا باشند. آن دسته از فارغ التحصیلان رشته حقوق که مایل به دریافت پروانه وکالت هستند ، پس از قبولی در این آزمون ، باید به مدت 2 سال دوره کارآموزی بگذرانند. در ادامه مطلب به هزینه ثبت نام ، زمان و چگونگی پرداخت آن می پردازیم.

 

هزینه ثبت نام آزمون وکالت 98 به مبلغ 95 هزار تومان می باشد که از طریق سایت سازمان سنجش قابل پرداخت است.

 

هزینه ثبت نام ازمون مشاوران

شاید برای اکثر افرادی که می خواهند شانس خود را در آزمونی امتحان کنند اطلاع از هزینه شرکت در آزمون ، شایان توجه باشد. آزمون وکالت سال 98 نیز مانند سایر آزمون هایی که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شوند دارای هزینه ای جهت ثبت نام می باشد.

هزینه تعیین شده برای شرکت در آزمون وکالت ، مبلغ 110 هزار تومان می باشد که توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی فعال دارند در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل پرداخت است.

 

زمان ، نحوه و سایت پرداخت هزینه ازمون مشاوران ۹۸

آن دسته از فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر رشته حقوق و مدارک معادل آن ، جهت ثبت نام در آزمون وکالت ابتدا می بایست با گذراندن مراحل زیر اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام به صورت آنلاین نموده و مراحل ثبت نام خود را کامل کنند. به همین منظور لازم است تا داوطلبان پس از مطالعه اطلاعیه “ آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال 98 “ ، در صورت داشتن شرایط و مدارک لازم مورد نیاز این آزمون در 7 لغایت 17 مهرماه  ، نسبت به ثبت نام آزمون وکالت 98 اقدام نمایند.

زمان پرداخت هزینه این آزمون در واقع همان زمان ثبت نام می باشد که از تاریخ هفتتم مهرماه آغاز و تا هفدهم مهرماه ادامه دارد. لازم به ذکر است که این زمان هر ساله قابل تمدید می باشد. طبق روال گذشته امسال نیز مهلت ثبت نام آزمون وکالت به مدت چند روز تمدید خواهد شد

جهت پرداخت هزینه ثبت نام ، تکمیل فرم های مربوطه و تکمیل نام نویسی این آزمون باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • کلیک بر روی گزینه سایر آزمون های استخدامی در منوی سمت راست
  • کلیک روی گزینه “ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 98”
  • برای انجام ثبت نام و قبل از هر چیزی نیاز به خرید کارت اعتباری دارید ، به همین جهت روی گزینه ی خرید کارت اعتباری از منوی اصلی ، در سمت راست سایت کلیک کنید.
  • در صفحه گشوده شده ، لینک فعال “سریال ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 98” را انتخاب کنید.
  • در این مرحله باید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، هزینه ثبت نام به مبلغ صد و ده هزار تومان را پرداخت نمایید.

هزینه ثبت نام ازمون مشاوران

جهت پرداخت مبلغ مذکور به یک کارت اعتباری عضو شبکه شتاب که رمز دوم (رمز اینترنتی آن) فعال باشد ، نیاز دارید. البته در این قسمت استفاده از کارت بانکی دیگران که دارای رمز دوم باشد جهت پرداخت مبلغ ثبت نام بلامانع است.

  • پس از تکمیل فرآیند پرداخت و خریداری کارت اعتباری ، می بایست شماره سریال 12 رقمی که نمایش داده می شود را دریافت و برای مراحل بعدی نزد خود نگه دارید.
  • بعد از دریافت شماره سریال ، مجددا باید به صفحه نخست مراجعه کنید ، سپس با فعال کردن تیک مربوط به پذیرش شرایط و قوانین آزمون و انتخاب گزینه ی ” تایید و ادامه – گام بعدی ” وارد صفحه ی جدیدی می شوید. در اینجا با وارد کردن شماره سریال خریداری شده در مرحله قبل و کد امنیتی می توانید نسبت به تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری مدارک خود اقدام کنید.

 

در پایان لازم است پس از تکمیل فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش ، از اطلاعات آن پرینت تهیه کنید و در صورت قبولی در آزمون می بایست این پرینت را به کانون مربوط ارائه دهید.

لازم است قبل از اینکه اقدام به خرید کارت اعتباری نمایید ، تمامی شرایط آزمون وکالت 98 و مدارک بیان شده در اطلاعیه این آزمون را به طور کامل مطالعه کنید و سپس نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت اقدام نمایید. زیرا وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل برگشت نخواهد بود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه