حذف ایمیل live یا hotmail چگونه است؟

ایمیل live یا hotmail یکی از سرویس های ایمیل مایکروسافت است. این سرویس همان کار ایمیل یاهو و جیمیل را انجام می دهد اما با ظاهری متفاوت. برای حذف این سرویس ایمیل روش هایی وجود دارد. برای آشنایی با روش حذف ایمیل live یا hotmail این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد حذف ایمیل live و حذف ایمیل hotmail می خوانید.

حذف ایمیل live یا hotmail چگونه است؟

حذف ایمیل live یا hotmail چگونه است؟

حذف ایمیل live

ابتدا آدرس زیر را در مرورگر خود بار گذاری نموده وسپس از صفحه ورود آدرس ایمیل به طور کامل و رمز عبور خود را تایپ نمایید و از صفحه باز شده دکمه  (Close  Account) رابرای بستن ایمیل و دکمه (Cancel) را برای لغو عمل فوق بزنید. در این حالت حساب  ایمیل شما به مدت 120 روز قابل دسترسی برای شما با همان رمز عبور خواهد بود و بعد از 120 روز عدم مراجعه آدرس ایمیل شما برای ثبت مجدد توسط افراد دیگر مجاز خواهد بود ودر این حالت تمام اطلاعات میل باکس و پروفایل  شما برای همیشه پاک و از بین خواهد رفت.

http://g.live.com/0HE_TRACKSTAR_ENUS9/84016

آموزش حذف ایمیل hotmail (اکانت مایکروسافت) از روی گوشی :

شاید به هر دلیلی تصمیم به حذف اکانت فعلی بر روی گوشی داشته باشید. مثلا یکی از دوستان در نظرات گفته بود که شخص دیگری برایش در گوشی اکانت ساخته و از پسورد آن اطلاع ندارد. این شخص تنها کاری که می تواند بکند باید این اکانت را حذف کند و اکانت دلخواه خود را که با کمک آموزش اول ساخته است وارد کند.

برای حذف اکانت از گوشی متاسفانه تنها راهی که وجود دارد ریست کامل گوشی است که اطلاعات شما از بین می رود. برای ریست کردن گوشی به بخش settings گوشی بروید سپس به بخش about phone بروید و در انتهای صفحه بر روی reset your phone کلیک کنید و سپس yes  را بزنید.

حذف ایمیل از اکانت Outlook

هر شخصی بنابه دلایل متفاوت ممکن است زمانی نیاز به حذف ایمیل اکانت اوتلوک خود پیدا کند، قبل از حذف اکانت بایستی از آن بکاپ تهیه کنید.

آموزش حذف ایمیل hotmail را طی مراحل زیر دنبال کنیم:

ابتدا به منوی File/Info/Account Setting انتخاب کنید

در کادر Account Settings لیست ایمیل ها نمایش داده می شود، ایمیل مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه ی Remove را کلیک کنید.

در کادر ظاهر شده فرمان حذف را تایید کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ایمیل حذف شد.

به علت آنکه فقط یک ایمیل در اوتلوک تنظیم شده است دیتا فایل این ایمیل در تب Data Files باقی می ماند اوتلوک یک دیتا فایل را همیشه به عنوان دیتا فایل پیش فرض نگهداری می کند.

اگر کاربر اقدام به حذف این دیتافایل کنید با خطای زیر مواجه می شود.

این دیتا فایل قابل حذف نیست تا زمانیکه مجددا ایمیلی بروی این اوتلوک تنظیم گردد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه