تعبیر خواب مستی ، تعبیر دیدن مستی در خواب

تعبیر خواب مستی و یا تعبیر دیدن مستی در خواب

تعبیر خواب مستی ، تعبیر دیدن مستی در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی به طور کلی در مورد خورد شراب و مستی ناشی از آن می‌گوید: اگر در خواب ببینید که شراب می‌نوشید دو حالت دارد. چنانچه شراب را به نیت یک ماده سکر آور می‌خورید ارتکاب گناه و تحصیل مال حرام است و اگر به قصد تبرید و فرح و انبساط می‌نوشید اقدام خیر و تحصیل مال حلال است و نعمت و فراوانی.

تعبیر خواب مستی

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینی به خاطر خوردن شراب مست شده‌ای، تعبیرش این است که به اندازه‌ای که مست شده‌ای جاه و بزرگی به دست می‌آوری.
جابر مغربی گوید: دیدن مستی به خواب، چون از شراب است ترس بود به قدر مستی.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر در خواب احساس کنید در اثر افراط در مشروب خوردن مست کرده‌اید، علامت آن است که با جعل اسناد و دزدی و انجام اعمال غیراخلاقی، حرفه خود را از دست می‌دهید و خود را خوار و حقیر می‌سازید.
  • اگر در خواب در اثر خوردن شراب مست کنید، نشانه آن است که در تجارت و عشق شانس می‌آورید و در اهداف ادبی به مقامی قابل تحسین دست می‌یابید. این خواب نشانه کسب تجربه‌هایی در زمینة علم زیباشناسی است.
  • اگر در خواب ببینید که دیگران مست کرده‌اند، نشانه آن است که برای شما و دیگران اتفاق‌های بدی رخ خواهد داد.
  • مستی در هر شکلی، تعبیری اینگونه دارد که مردم در هر طبقه و موقعیتی که هستند باید اندیشه‌های خود را به سمت و سوی بهتری هدایت کنند.

تعبیر خواب مستی امام صادق

حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن مستی بر چهار وجه است.
  1. مال حرام.
  2. توانگری.
  3. نقصان مال.
  4. ترس و بیم به قدر مستی.

تعبیر خواب آدم مست

هانس كورت مى‌گويد: ديدن آدم مست در خواب، نشانه‌ى اين است كه شما گوش يا مغزتان ايرادى دارد يا اين كه يك نفر باعث مزاحمت و ناراحتى شما شده است. اگر در خواب ببينيد كه مست هستيد، اوقات خوبى خواهيد داشت ولى اين خوبى‌ها زودگذر مى‌باشند و اگر مردم را مست ديدى، بدانيد كه شما از لحاظ روحى، ناراحتى‌هايى را داريد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه