تعبیر خواب لباس سفید ، تعبیر دیدن لباس سفید در خواب

تعبیر خواب لباس سفید و یا تعبیر دیدن لباس سفید در خواب

تعبیر خواب لباس سفید ، تعبیر دیدن لباس سفید در خواب

دیدن پیراهن و لباس سفید را در خواب می‌توان از دو جنبه مورد تحلیل قرار داد:
  • جنبه اول

رنگ سفید نشانه هشیاری ذهن، پاکی، خلوص و نظافت است البته در برخی موارد به دلیل یادآوری بیمار و بیمارستان به معنای تهدید شدن نیز تعبیر می‌گردد. کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا دیدن لباس سفید را در خواب نمایانگر احساس انسجام و یکپارچگی درونی بیننده خواب می‌داند. این کتاب در جایی دیگر بیان می‌کند که حالاتی در رابطه با احساس پاک بودن و ازدواج نیز می‌تواند خود را به صورت رویای لباس سفید ظاهر ‌گرداند. لوک اویتنهاو نیز لباس سفید نشانه‌ای برای ازدواج عنوان کرده است.
  • جنبه دوم

تعبیرگران اسلامی لباس را نشانه‌ای برای کسب و کار مرد می‌دانند. حضرت دانیال لباس سفید و شسته شده را کاری آماده و مناسب برای انسان بیان می‌کند. جابر مغربی لباس سفید و پاکیزه‌ را تعبیری نیکو برای دین، ایمان و دنیای بیننده خواب می‌داند و ابن سیرین پوشیدن لباس سفید در خواب رستگاری از غم و رنج ذکر کرده است.
ابراهیم کرمانی با توجه به آیه 58 سوره نحل در قرآن کریم (وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِیمٌ) می‌گوید: اگر ببینی در حالی که چهره‌ات سیاه می‌باشد، لباس سفید پوشیده‌ای صاحب فرزندی دختر می‌شوی

تعبیر خواب گرفتن لباس سفید از فرشتگان

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سفید یا سبز داده‌اند یکی از بستگانت از دنیا می‌رود یا حتی ممکن است خودت از دنیا بروی.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه