تعبیر خواب آبشار ، تعبیر آبشار در خواب

اگر خواب آبشار دیده اید می توانید در ادامه تعبیر آبشار در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب آبشار یا تعبیر آبشار در خواب

لوک اویتنهاو می‌گوید: آبشار امیدهای بر باد رفته
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن آبشار در خواب، علامت آن است که با خشونت ثروتی گرد خواهید آورد. ثروتی که برای تأمین زندگی آینده شما نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.
لیلا برایت می‌گوید: دیدن آبشار به این معنا است که یکی از اعضای خانواده‌ی شما دچار مشکل سختی خواهد شد.
درکتاب سرزمین رویاها آمده است:
  • خواب آبشار: به محلی دعوت می‌شوید که در آنجا خوش گذارنی می‌شود.
  • به همراه دیگران به یک آبشار نگاه می‌کنید: مراقب شما هستند و پشت سر شما بسیار بد گویی می‌کنند.
  • از یک آبشار آب برمی‌دارید: بر مشکلات شما اضافه می‌شود.

تعبیر خواب آبشار با آبی پاک و یا آبی کثیف

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
آبشار در خواب سیلی است از حوادث غیر مترقبه که قدرتی عظیم پشت آ ن است. حوادثی که واقع می‌شوند و بیننده خواب نمی‌تواند جلوی وقوع آن را بگیرد. هر قدر عظمت و ارتفاع آبشار بیشتر باشد عظمت آن حادثه بیشتر است و نزدیکی و دوری ما نیز در خواب نسبت به جایی که آبشار فرو می‌ریزد دوری و نزدیکی ما را به حادثه ای که خواب پیش بینی می‌کند نشان می‌دهد.
اگر زیر آبشار ایستاده باشید حادثه با شما آر تباط مستقیم دارد ولی اگر از دور شاهد و ناظر فرو ریختن آن باشید حادثه به شما مربو ط نمی‌شود و احتمالاً ناظر آن خواهید بود. اگر آبشاری که در خواب می‌بینیم آبی روشن و صاف و زلال داشته باشد حادثه ای که واقع می‌شود خیر و برکت همراه می‌آورد. آب متعفن بیماری است.
کتاب سرزمین رویاها : یک آبشار از آب تمیز و صاف نشانه خوشبختی است.

دیدن ایستادن در زیر آبشار در خواب

مطیعی تهرانی: اگر از ایستادن زیر سقوط آب آبشار خوشتان می‌آید و از آن لذت می‌برید در مسیر حادثه ای مطلوب قرار می‌گیرید و سودی عایدتان می‌شود که این سود از شما نیز می‌گذرد و دیگران را متمتع می‌سازد ولی اگر فشار آب را با ناراحتی احساس کردید و در عالم خواب می‌خواستید از زیر جریان آب خود را نجات دهید و کنار بروید نشان آن است که گرفتار رنج و غم می‌شوید.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه