تعبیر خواب آب گرفتگی خانه ، تعبیر آب گرفتگی خانه در خواب

اگر خواب آب گرفتگی خانه دیده اید می توانید در ادامه تعبیر آب گرفتگی خانه در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب آب گرفتگی خانه یا تعبیر آب گرفتگی خانه در خواب

تعبیر خواب آب گرفتگی خانه ، تعبیر آب گرفتگی خانه در خواب

معمولا دیدن آب در خواب خوب است و نشان روشنایی و صفاست اما باید دید آب چه وضعی دارد و دارای چه کیفیتی و کمیتی است . بهترین نوع آب در خواب آب روشن و صاف و کم عمق است که در جوی روان باشد.

تعبیر خواب آب گرفتگی خانه

بيتون مى‌گويد: اگر در خواب ببينيد كه خانه شما را آب فراگرفته است، نشانه‌ى آن است كه براى پيروز شدن بر شر مبارزه خواهيد كرد. اگر در خواب ببينيد با ظرفى آب را از درون قايق به سطح دريا خالى مى‌كنيد، علامت آن است كه به بيمارى سختى دچار خواهيد شد و وظايف سنگينى را بر دوش خود خواهيد داشت.

فرو رفتن در آب از دیدگاه امام صادق

حضرت صادق عليه‌السلام فرمايد:
به آب فرو رفتن در خواب را معبران بر پنج وجه تعبير كنند.
  1. يقين
  2. قوت
  3. كار دشوار
  4. نديمى
  5. عمل از جهت رئيس شهر

تعبیر خواب آب ریختن بر زمین

اگر بر زمین آب ریخته شود و جمع شده باشد بطوری که بدون آلودگی پا نتوانید از آن عبور کنید نشان آن است که در کاری ناخواسته وارد می‌شوید. اگر در حالت خواب اکراه داشتید و نمی خواستید از آن محل آب گرفته بگذرید کاری پیش می آید که مطلوب شما نیست و دست و پاگیر است ولی اگر با اشتیاق خواستید از آنجا بگذرید کاری سرگرم کننده سر راهتان قرار می گیرد که در پایان بی ضرر یا کم ضرر است. اگر در خواب دیدید که با لیوان یا کاسه آب می خورید در جشنی عشرت آور و عیش آمیز شرکت می‌کنید که جشن و سرور به شما تعلق ندارد و احتمالا مثل مهمان از آن سهم می‌برید.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه