تبریک روز جهانی هنرمند

25 اکتبر “روز جهانی هنرمند” بر هنر آفرینان ارجمند خجسته باد. مطلب امروز ما تبریک روز جهانی هنرمند می باشد به همراه متن های قشنگ و دلنشین و عکس های زیبا برای استفاده شما عزیزان

تبریک روز جهانی هنرمند

هنرمند شخصی است که می آفریند و خلق می کند و یا دوست دارد و دنبال می کند،شاخه های هنری البته  هرکدام ویژگیهای زیبایی دارد که با فعالیت‌های انسانی رنگ و شکل و لعاب می گیرد  وهنرمند در یکی از شاخه های هنری که دوست دارد  به فعالیت مشغول می شود.

*****

لذتی که هنر بر ما ارزانی می دارد، نیازمندیم و چون به گونه ای هنر ما نیست، نه وجهی می پردازیم و نه تاسف می خوریم.

روز هنر و هنرمند گرامی باد

*****

هنر، بیان عدم حضور خوی طبیعی و تجلی پیوندی برتر و قهرمان پرور است.

روز جهانی هنرمند مبارک باد

*****

هنر ما را به گونه ای رویایی از درد هستی رها می سازد.

این را فقط هنرمندان برای ما تداعی می کنند!

روز هنرمند میمون و زیبا باد

*****

هنر، دیریاب و زمان، شتابان است.

روز هنرمند مبارک باد

*****

به چنگ آوردن چیزی که نتوان به چنگ آورد، هنر است.

روز هنرمند بر هنرمندان مبارک باد

*****

هنر عبارت از این است که فرصت دهیم تا سایر انسانها آنچه را که ما احساس می کنیم، احساس کنند، آنها را از خودشان رها سازیم و برای این رهایی خاص شخصیت خودمان را به آنها پیشنهاد کنیم.

روز جهانی هنرمندان مبارک باد

*****

۲۵ اکتبر مصادف با ۳ آبان ماه روز جهانی هنرمندان است ،

من این روز را به تمامی هنرمندان در هر گوشه از کره خاکی که هستند تبریک عرض می کنم و به هنرمندان اوزی که سالهای سال با وجود تمام کمبودها و بی مهری ها ماندند و عاشقانه کار کردند خدا قوت و تبریک عرض میکنم،

هنرمندانی که نه نگارخانه و گالری و سالن کف و موسیقی و اجتماعات مخصوص به خود داشتند و نه خیلی از وسایلی که نیاز اولیه هنرمندان است،

اما با این وجود برای نام شهر و کشور خود خالصانه و بی منت تلاش کردند و بارها مورد بی مهری اشخاصی قرار گرفتند که هر اتفاقی را به فرهنگ و هنر پیوند می زدند،

اما هنرمندان تمام قد ایستادند و باوجود  تمام نامهربانی‌ها و بدون هیچ حمایت مالی از هیچ ارگانی به راه خود ادامه دادند و ماندند.

امیدوارم که مسیر آینده و پیش روی همه هنرمندان روشن تر از قبل باشد و بتوانند با گامهایی محکم و تقویت و آموزش و اخلاق نیکو در هر رشته ای که هستند بهترین باشند.

من به عنوان عضوی کوچک و همراه هنرمندان تلاش های زیاد و همت بلندشان را تمام رشته ها و حرفه ای که آموخته اند و می آموزند و دنبال می کنند می ستایم و آرزو میکنم که همه انسان ها جایگاه هنر و هنرمند را درک کنند،چرا که زندگی با همه پستی و بلندی و خوبی و زیبایی برای هیچ انسانی ماندگار نیست، اما آنچه ماندگار می ماند هنر است که یادگار تمام عرصه ها و دوران هاست و جاودانی بی مانند است،

هنرمندان روزتان خجسته و مبارک و قدم و قلمتان مانا باد.

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/دوران هیچ منزلتی جاودانه نیست.

*****

◽جهان بدون هنر و هنرمندان غیر ممکن است.

◽روزهنرمند؛ بر هنرمندان و هنردوستان خجسته باد🌹💖

*****

روز جهانی هنرمند این روحیه خلاقانه را به نمایش می گذارد که امروز برای آینده به ثبت خواهد رسید . شوق و شعف و لذت در کرانه روح انسان به واسطه صدای یک ملودی ، تلاقی رنگ و نور و نگاه در یک قاب عکس یا یک بوم نقاشی و نگاه بی سر و صدا از مجسمه ای که به ابد خیره می شود ، به تصویر کشیده می شود.

روز جهانی هنرمندان مبارک باد

کریس مک کلور 

روز جهانی هنرمند توسط کریس مک کلور ، هنرمند نقاش کانادایی که متخصص در سبکی شناخته شده به عنوان رئالیسم عاشقانه است ، تاسیس شد . 

نقاشی های وی را راهی برای به دست آوردن تفکرات عاشقانه در زندگی دانسته اند . او این روز را برای به رسمیت شناختن جهان هنر ، و ارج دادن تمام راه هایی که هنرمندان دیدگاه خاص خود را به زندگی می دهند، ایجاد کرد.

هنرمندان در طیف وسیعی از فعالیت ها حضور دارند اما خلاقیت عنصر مشترک بین آنها در تمامی زمینه ها می باشد. یکی از این هنرمندان معماران هستند که با ایده های خاص و متفاوت خود می توانند فضای دلپذیری را برای افراد خلق کنند.

تبریک به همه هنر آفرینان

روز هنرمند

۱۵ آوریل به مناسبت تولد لئوناردو داوینچی نقاش بزرگ ایتالیایی به عنوان روز جهانی هنر نامگذاری شده است. داوینچی به عنوان نماد صلح جهانی آزادی بیان تحمل و برادری و…انتخاب شد.

هنر هر انسان از آنجایی شروع میشود که بی منت ببخشد به دور از توقع مهربان باشد نادیده بگیرد تمام انچه را که باعث نفرت است و گذر کند از تمام کینه ها و پدید اورد آرامش را

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه