اصلی‌ترین رقیبان آیپد ایر

اصلی‌ترین رقیبان آیپد ایر

تبلت آیپد ایر یکی از محبوب‌ترین ‌های این بازار پر فراز و نشیب است. آیپد با بهره‌گیری از صفحه نمایش با کیفیت و سخت افزار قدرتمند توانسته دل کاربران زیادی را به دست بیاورد. اگرچه این تبلت یک تبلت خوب و کاربردی است، اما رقیبانی نیز دارد که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی را به میدان نبرد آورده‌اند. اگر قصد خرید و یا آشنایی با رقیبان تبلت آیپد ایر را دارید همراه ما باشید.

اصلی‌ترین رقیبان آیپد ایر

در همین ابتدای کار به شما می‌گوییم که اگر قصد خرید یک تبلت بسیار خوش ساخت به همراه طراحی زیبا را دارید بهتر است به سراغ رقیبان این گوشی نروید، زیرا آیپد ایر زیبایی خاصی دارد؛ اما اگر گران قیمت بودن این تبلت کمی احساس بدی به شما می‌دهد پس ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

سامسونگ گلکسی Tab S

اصلی‌ترین رقیبان آیپد ایر

سامسونگ تمام توان خود را برای تولید صفحه نمایش عالی و با کیفیت در ساخت گلکسی تب S قرار داده است و از لحاظ صفحه نمایش پیروز رقابت بین آیپد ایر است. Tab S می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای افرادی باشد که از تبلت به عنوان وسیله‌ای برای تماشای ویدیو استفاده می‌کنند.


مایکروسافت Surface Pro 3

اصلی‌ترین رقیبان آیپد ایر

اگر در بین خرید لپ‌تاپ و تبلت مردد هستید، Surface Pro 3 می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. این تبلت به‌وسیله اتصال صفحه کلید می‌تواند به یک لپ‌تاپ تبدیل شود و نیاز کاربران به این دستگاه را نیز برطرف سازد.


سونی اکسپریا Z2

 اصلی‌ترین رقیبان آیپد ایر


اگر آیپد ایر به دنبال رقیبی در زمینه طراحی بگردد این تبلت اکسپریا Z2 است که زیبایی‌اش را به رخ آیپد ایر خواهد کشید. قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن باعث شده است که اکسپریا Z2 یک تبلت مناسب برای استفاده در تمام شرایط باشد.


گوگل نکسوس 10

اصلی‌ترین رقیبان آیپد ایر

نکسوس 10 نیز همانند سایر رقیبان دارای صفحه نمایش خوب و با کیفیت است که رقیبی نه چندان قدر برای آیپد ایر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند