مطالب پيشنهادي

چاق شدن سریع با این مواد غذایی ها / چگونه افراد لاغر چاق شوند؟

تاريخ : 13 فوریه
بازديد : 177

چاقی سلامت بدن را به خطر می اندازد اما برخی افراد که شاخص توده بدنی (BMI) زیر ۱۸٫۵ داشته باشند فرد لاغر به حساب می آیند که برای سلامتی شان ضرر دارد و بدن این افراد نیاز به چاق شدن دارد . برای چاق شدن باید از مواد غذایی سالم که در ادامه به آنها اشاره شده است استفاد کرد.

چاق شدن سریع با این مواد غذایی ها / چگونه افراد لاغر چاق شوند؟

چاق شدن سریع با این مواد غذایی ها / چگونه افراد لاغر چاق شوند؟, جدید 1400 -گهر

۱- برنج

برنج غذایی با کربوهیدرات بالا و پرکالری است که می تواند به سریع تر چاق شدنتان کمک کند. در یک لیوان برنج ۲۰۰ کالری و ۴۴ گرم کربوهیدرات و اندکی چربی وجود دارد. خبر خوب این که پختن آن هم به سادگی صورت می گیرد.

۲- آجیل

آجیل ها منبع سال چربی هستند که می تواند به اضافه شدن وزن عضله شما کمک کنند. این ها بهترین مواد غذایی برای سیر شدن در وسط روز هستند. همه آجیل ها مفید هستند و حتی می تواند از انواع آن کنار هم استفاده کنید.

۳- گوشت و مرغ

افزایش میزان پروتئین بدنتان برای افزایش وزن شما لزومت دارد. پروتئین برای ساخت عضله مهم است و گوشت و مرغ بهترین منبع برای این ماده غذایی هستند. در آن ها چربی مفید هم وجود دارد که برای سلامتتان خوب است.

۴- ماهی چرب

ماهی های چرب مثل سالمون از بهترین محصولات غذایی برای چاق شدن هستند. سالمون شامل ۲۴۰ کالری و انواع مواد غذایی مثل امگا-۳ و پروتئین است.

۵- سبزیجات نشاسته ای

استفاده از سبزیجات نشانه ای یک راه آسان برای اضافه کردن کربوهیدرات و کالری به رژیم غذاییتان است. این مواد هم به افزودن وزن شما و هم افزایش میزان انبار گلیکوژن عضلاتتان کمک می کند. ذرت و سیب زمینی بهترین مواد غذایی برای اینکار هستند.

۶- شیر

آخرین ماده غذایی فهرست شیر است، شیر سال هاست که برای افزایش ماده غذایی مفید حساب می شود. این ماده غذایی پر از کلسیوم، پروتئین، کربوهیدرات و چربی است. شیر باید در رژیم غذایی افزایش وزن وجود داشته باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي