یک گوشی ویژه برای علاقه مندان به عکس سلفی

تاريخ : 17 اردیبهشت

این روزها تب عکس سلفی گرفتن همه را گرفته و به نوعی در بین همه عمومیت پیدا کرده است. در این مطلب از سایت گهر یک گوشی ویژه برای علاقه مندان به عکس سلفی را معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

.

یک گوشی ویژه برای علاقه مندان به عکس سلفی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

خبر خوش برای طرفداران کمپانی سونی و دوستداران عکس سلفی: گوشی Sony Xperia C4 معرف شید

سونی اکسپریا سی ۴ را با دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با کیفیت بالا و تعداد زیادی از برنامه‌های سرگرم‌کننده مخصوص دوربین Xperia معرفی کرده است. این تلفن به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD مجهز به فناوری‌ Bravia مجهز شده است. در ادامه بیانیه مطبوعاتی سونی درباره این محصول را می‌خوانید.

 

پدیدهٔ سلفی با معرفی Xperia C4 نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از Sony که مجهز به بهترین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در بین گوشی‌های هم‌رده بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد بسیار خوب است، در شرف جهشی دیگر به سوی هیجان و لذت بیشتر است.

تونی مک‌نالتی، قائم مقام مدیریت کسب‌وکار تلفن‌های خانواده مقرون‌به‌صرفه در Sony Mobile Communications گفت:

به‌دنبال موفقیت اکسپریا C3، ما از معرفی تلفن هوشمند تکامل‌یافته PROselfie از سوی Sony به خود می‌بالیم.

وی افزود:

Xperia C4 نیاز مصرف‌کنندگانی را که تلفن هوشمند را نه فقط برای عکس‌های عالی بلکه برای کارایی‌های بی‌نظیر و قدرتمند می‌خواهند، برآورده می‌کند. دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با لنز عریض به شما اجازه می‌دهد سلفی‌هایی بی‌نقص بگیرید و در عین حال کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد آن تجربهٔ همه‌جانبه‌ای از یک تلفن هوشمند پیشرفته ارائه می‌دهد.

دوربین سلفی و قابلیت‌های متنوع

.

اکنون می‌توانید به لطف دروبین جلویی قدرتمند ۵ مگاپیکسلی با لنز ۲۵ میلی‌متری عریض، هرچیزی و هرکسی را در یک عکس سلفی بی‌نقص جای دهید. حسگر Exmor RTM برای موبایل Sony، فلاش LED ملایم و قابلیت HDR بدین معنا است که عکس‌ها همیشه خیره‌کننده خواهند بود، حتی در شرایط کم‌نور. حالت عکاسی اتوماتیک به‌طور خودکار تنظیمات را بهینه می‌کند تا بهترین تصویر ممکن را به شما ارائه دهد و فناوری SteadyShot هر لرزش دوربین را جبران می‌کند.

با وجود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و HDR از هیچ قابلیتی در دوربین پشتی چشم‌پوشی نشده است تا در لحظات نادری که خودتان در تصویر نیستید هم عکس‌هایی عالی داشته باشید.

همچنین می‌توانید با مجموعه‌ای از برنامه‌های نوآورانه دوربین مانند Style Portrait با سبک‌هایی شامل «خون‌آشام» و «مبهم» حاشیه‌های جدیدی به سلفی‌تان افزوده و با تلفن هوشمندتان بیشتر سرگرم شوید. علاوه بر این برنامه‌هایی مانند «ماسک واقعیت‌افزوده» با فراهم آوردن امکان قرار دادن چهره‌های گوناگون بر روی صورت خودتان و دیگران درحال گرفتن سلفی، سلفی‌هایتان را تغییر می‌دهد.

سرگرمی‌تان را با کیفیت Full HD‌ تجربه کنید

.

اکنون می‌توانید در صفحه‌نمایش فول اچ‌دی ۵٫۵ اینچی اکسپریا C4 از هر عکس و ویدیویی با تمام جزئیات لذت ببرید. به لطف فناوری‌های مورد استفاده در تلویزیون‌های سونی مانند Mobile BRAVIA Engine 2 و حالت فوق‌العاده زنده که وضوح و روشنایی رنگ شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند، تماشای فیلم روی تلفن هوشمندتان لذت‌بخش‌تر است. با فناوری IPS از مشاهدهٔ تصویر از هر زاویه‌ای لذت ببرید.

برای تجربه ویدیوی عالی باید صدایی عالی هم داشت. بنابراین اکسپریا C4 با تخصص سونی در زمینه صدا کیفیت صدایی واضح و شفاف دارد. با یا بدون هدفون می‌توانید از سرگرمی مورد علاقهٔ‌تان با همهٔ شکوهش لذت ببرید.

طراحی Xperia C4 هم به‌گونه‌ای با توجه و دقت به جزئیات صنعتگری شده تا همهٔ ابعاد نمایشگر واضح و زندهٔ این گوشی را بیشتر جلوه‌گر سازد. فریم مینیمالیستی دور صفحهٔ ضدخش، هم قابلیت مشاهده و هم طراحی تلفن را بهبود می‌دهد و در عین حال ساختار سبک‌وزن آن حس راحتی را در دستان ایجاد می‌کند. اکسپریا C4 در رنگ‌های سفید و مشکی و سبز نعنایی عرضه می‌شود.

عملکرد پردازشی خوب با باتری قدرتمند

.

خواه در حال اجرای چندین برنامه باشید یا در حال بررسی Facebook، گرفتن سلفی یا گوش دادن به بهترین موسیقی، می‌توانید همهٔ این کارها را به‌لطف پردازشگر قدرتمند هشت‌هسته‌ای اکسپریا C4 انجام دهید. Xperia C4 که به یک پردازشگر هشت‌هسته‌ای ۶۴ بیتی مدیاتک مجهز شده است، بدون تأثیر منفی روی چندوظیفگی، جابه‌جایی بین برنامه‌های دلخواهتان را ساده‌تر از همیشه کرده است. پشتیبانی از ۴G به معنای دانلود سریع‌تر از همیشهٔ محتوای ویدیویی و صوتی و وبگردی بدون تأخیر است.

باتری پرظرفیت (۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت) امکان بیش از ۸ ساعت مشاهدهٔ‌ ویدیو را فراهم می‌کند. این بدان معنا است که تمام فصل نخست سریال تلویزیونی Breaking Bad را می‌توان روی آن بدون وقفه تماشا کرد و در عین حال حالت Battery STAMINA نسخهٔ ۵٫۰ از اینکه کنترل کامل روی باتری مصرفی دارید اطمینان می‌دهد.

اکسپریا C4 با بیش از ۱۹۵ دستگاه مبتنی بر NFC سونی شامل اسمارت‌بند تاک و هدست بلوتوث استریو (SBH60) سازگار است. همچنین می‌توانید این تلفن هوشمند را با کاور SCR15 یا با طیف کامل کیف‌های ساخته‌شده برای تلفن‌های اکسپریا سفارشی کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي