یک عروسی که در پایان به عزا تبدیل شد

مهمانان عروسي در پايان مراسم جشن با مرگ پسر 16 ساله‌اي سياهپوش شدند.
قرباني حادثه زيرچرخ‌هاي ماشين عروس از پاي درآمد و دوستش با سقوط از روي پل به كما فرو رفت.

یک عروسی که در پایان به عزا تبدیل شد

به گزارش ایران، اين حادثه مرگبار شب شنبه گذشته در بلوار امام رضا(ع) شهر تربت حيدريه هنگامي رخ داد که مهمانان و نزديکان عروس و داماد سوار بر خودرو و موتورهاي خود ماشين عروس را با بوق زدن تعقيب مي‌كردند.

دقايقي بعد آن‌ها به پل امام رضا(ع)، در ورودي خواف رسيدند و نوجوان 16 ساله‌اي كه از آشنايان عروس خانم بود به همراه دوستش با موتور تصميم گرفت از ماشين عروس سبقت بگيرد و در همين صحنه پرايدي را در برابر خود ديد که با سرعت زياد از روبه‌رو در حرکت بود.

«رسول» فرصتي براي عکس‌العمل نداشت و پرايد به شدت با موتور برخورد کرد. نوجوان 16 ساله از روي موتور به زير چرخ‌هاي خودروي عروس افتاد و به علت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داد. دوست رسول نيز در برابر چشمان حيرت‌زده شاهدان عيني اين صحنه وحشتناک از بالاي پل به پايين سقوط کرد و به کما فرو رفت.

سرهنگ محمد امين شاهرخي، رئيس پليس تربت حيدريه در اين خصوص به خبرنگار شوك گفت: با اعلام حادثه به پليس 110، هماهنگي‌هاي ويژه از طريق مرکز فرماندهي و کنترل پليس به عمل آمد و ماموران و پليس گشت و نيروهاي امدادي در کوتاه ترين زمان در محل حاضر شدند.

وي افزود: متأسفانه در اين حادثه راننده موتور و سرنشين آن نه تنها کلاه ايمني نداشتند بلکه قوانين راهنمايي و رانندگي را نيز زير پا گذاشتند و اين مراسم به قيمت مرگ يک نوجوان تمام شد. وي هشدار داد در زمان برگزاري مجالس شادماني و عروسي توجه و مراقبت‌هاي لازم را داشته باشيد تا نه تنها حقوق اجتماعي ديگران ضايع نشود بلکه از وقوع چنين حوادث تأسف بار و غم‌انگيزي که سال‌هاي سال در خاطره افراد به بدي مي‌ماند پيشگيري شود.

 

منبع: ایران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه