گزارش حضور پرستو گلستانی در دورهمی

تاريخ : 26 تیر

گزارش حضور پرستو گلستانی در دورهمی را در ادامه می خوانید

گزارش حضور پرستو گلستانی در دورهمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته در حالی به روی آنتن رفت که پرستو گلستانی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مهدی صفایی قهرمان کیک بوکس جهان به گفتگو با مهران مدیری نشستند.

مدیری برنامه را با موضوع سوگواری و انواع تشریفات در این نوع مراسم ها شروع کرد و گفت: امشب به حتم برنامه‌ای جذاب داریم و حضور و انرژی گرم شما برای من مهمتر است. همچنین پس از برگزاری مسابقه بین تماشاگران حاضر در استودیو، از پرستو گلستانی با القابی چون؛ خوش اخلاق، بازیگر قدیمی، خنده روی و جوان برای حضورش به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد.

گلستانی ابتدای صحبت های خود را با بیان سن و زمان فعالیت خودش در عرصه هنر آغاز کرد و گفت: من متولد سال ۱۳۵۰ هستم و از سال ۶۵ وارد مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما شدم و با شاگردی کردن در محضر خانم‌ها مرضیه برومند، رویا تیموریان و رویا افشار بازیگری و رشته‌های مرتبط با آن را یاد گرفتم و اولین سریال خودم را بازی کردم.

گلستانی همچنین در برنامه دیشب، از جدایی خود از همسرش گفت و اشاره کرد: به هر حال ما همگی به دنبال خوشبختی هستیم. راه‌های متفاوتی هم برای دست یافتن به این خوشبختی وجود دارد. یکی از این راه‌ها ازدواج و تشکیل خانواده است. اما گاه به جایی می رسی که می‌بینی آنچه را که می‌خواستی به دست نیاوردی و خب من هم نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم. بعضی وقت‌ها نمی‌شود و باید از صفر شروع کرد. خب من هم از صفر شروع کردم.

مهران مدیری با اشاره به اینکه پرستو گلستانی خواهرزاده استاد مهدی اخوان ثالث است، از مناعت طبع و شاعری او جویا شد و گلستانی بیان کرد: اسمش را شعر نمی شود گذاشت؛ بیشتر شبیه دل‌نوشته است، شاید آن هم به خاطر نسبت فامیلی من با یکی از شعرای بزرگمان باشد و من این استعداد را به ارث برده باشم.

وی در ادامه در خصوص چاپ دل‌نوشته های خود عنوان کرد: هیچ وقت به خودم چنین اجازه‌ای را ندادم که بخواهم آن‌ها را چاپ کنم، البته دوستانم خیلی اصرار به چاپ این دل‌نوشته‌ها دارند و شاید امسال بتوانم این اتفاق را رقم بزنم.

گلستانی با بیان اینکه از سال ۸۷ تا به امروز پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی را نداشتم، از دلایل کم کاری و حضور کمرنگش در تلویزیون گفت: واقعیت نبودنم در سینما این است که از سال ۸۷ در سینما پیشنهاد بازی نداشتم، اما برای بازی در تله فیلم ها و فیلم های شبکه خانگی پیشنهاد بوده اما خودم آنها را دوست نداشتم. در تلویزیونم هم بعد از همکاری با برزو نیک نژاد در کار «دردسر های عظیم»، عید امسال سریال «قرعه» را در نوروز داشتم و در ادامه بیشتر به کار تئاتر و تدریس پرداختم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «قرعه» هم همانند دیگر مهمان های بازیگر در «دورهمی» به تغییر انتخاب بازیگران در سینما اشاره کرد و در خصوص باند بازی های سینمایی اظهار داشت: باند‌بازی که به عنوان جنبه منفی وجود ندارد اما یکسری قوانینی حاکم است که همانند تئاتر، سینما هم بازیگرها و عوامل خودش را دارد و فقط بعضی از آدم ها دیده می شوند و کار می‌کنند، اگر بخواهیم آسیب شناسی کنیم می بینیم که سینما در دوران ما به این اندازه وابسته به گیشه و فروش نبود.

مدیری ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در سینما وجود دارد، مشکل سرمایه گذار و سینما داران است که هر کدام وابسته به فروش فیلم هستند و مشکلات خودشان را دارند.

گلستانی هم همانند دیگر مهمان های برنامه «دورهمی» گله مند ار فضای مجازی و قضاوت‌های بی دلیل و بی جای مردم بود و خاطرنشان کرد: به همان اندازه که مردم دوستمان دارند، به همان اندازه هم نسبت به بازیگرها بی مهر می‌شوند، واقعیت این است که ما خیلی راحت به خودمان اجازه می‌دهیم که دیگران را قضاوت کنیم، بی‌آنکه دنیای همدیگر را بشناسیم.
مدیری صحبت های پرستو گلستانی را اینگونه تکمیل کرد: خوشحال ترین نوع زندگی، زندگی بدون فضای مجازی و اینترنت است. الان خود من در هیچ کدام از شبکه‌های مجازی نیستم و تمام صفحه هایی که به نام من است، تقلبی است و زندگی بدون اینترنت و این شبکه ها خیلی خوب است.

گلستانی در پایان با اشاره به پتانسیل‌ قوی و بالا در شهرستان‌ها و وجود استعدادهای بازیگری در دیگر شهرهای ایران، از نیرو های پر استعداد شهرستانها گفت و انگشتر عقیقی که ارثیه مادری‌اش بود را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.
در ادامه این برنامه مهران مدیری پیش از گفتگو با مهدی صفایی به نوع پوشش خانم ها و تجملات در مراسم سوگواری اشاره کرد و قهرمان کیک بوکس جهان و همچنین استاد خودش را به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي