گریم عجیب بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ / 3 عکس

نیوشا ضیغمی با گریم مردانه و بهاره رهنما با گریم متفاوتی در فیلم هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی فر نقش آفرینی کرده اند که گریم آنها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و منتظر اکران این فیلم هستند.

در ادامه گریم عجیب بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ مشاهده می کنید

گریم عجیب بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ / 3 عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

گریم عجیب بهاره رهنما و گریم مردانه نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ

گریم عجیب بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ / 3 عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

گریم عجیب بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ / 3 عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

نیوشا ضیغمی با گریم مردانه در فیلم هشتگ

 فيلم سينمايى «هشتگ» به كارگردانى رحيم بهبودى فر و تهيه كنندگى مقصود جبارى و محمدعلى كيانى، يك كمدى خانوادگى است كه قرار است از ٤ مهر به سينماها بيايد و حضور متفاوت نيوشا ضيغمى و بهاره رهنما در اين فيلم يكى از نكاتى است كه به جذابيت آن كمك كند و پس از رونمايى از چهره مردانه نيوشا ضيغمى، حالا اولين تصوير از گريم متفاوت بهاره رهنما منتشر شده است كه با  مديريت گريم محسن ملكى به انجام رسيده است.

کمدی «هشتگ» پس از دهه اول عزادارى محرم به سرگروهی پردیس زندگی در سینماها اکران خواهد شد و پخش آن به عهده موسسه سینمایی «راه عرفان» با مدیریت محسن مسافرچی است.

بازیگران فیلم کمدی هشتگ

نویسندگی فیلم «هشتگ» را نیز رحیم بهبودی‌فر بر عهده داشته و نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما با نقش‌هایی متفاوت به همراه بیژن بنفشه خواه، ارسلان قاسمی،حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سیدجواد هاشمی در این اثر حضور دارند. همچنین آرتین پشنگ، امیرعلی نیازی، محمدمهدی احمدی و ثنا کیانی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان در این فیلم حضور دارند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي