چرا اینستاگرام متوقف می شود

چرا اینستاگرام متوقف می شود

در برخی شرایط دیده می‌شود که کاربران عموما در اندروید با مشکل باز نشدن اینستاگرام مواجه می‌شوند. در این بخش گهر آموزش رفع مشکل متوقف شدن ناگهانی اینستاگرام را منتشر می کنیم.

از روز ۲۸ آذر ۹۹ اپدیت جدید اینستاگرام باعث شده که این برنامه به یکباره خارج شود و اعصاب خردی کاربران را به همراه داشته است.

اگر از تاریخ ۲۷ آذر ۹۹ به بعد اینستاگرام خود را آپدیت کردین

و با مشکل خارج شدن از برنامه مواجه شدین

لازم به ذکر است که اینستاگرام اعلام کرده که این مشکل جهانی است و برای رفعش صبور باشید

مقدمه‌ای در رابطه با مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های فعلی موجود و مرتبط با شبکه های اجتماعی است، اما متاسفانه گاها در این برنامه باگ های خاصی دیده می‌شود. کاربران زیادی ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از بروز مشکلات خاصی در برنامه اینستاگرام گلایه کرده‌اند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • باز نشدن اینستاگرام
  • کرش یا Crash شدن ناگهانی اینستاگرام و بسته شدن خودکار برنامه
  • کاهش چشمگیر سرعت برنامه و ایجاد تاخیر در عملکرد آن

آموزش رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن

برای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و کرش های ناگهانی آن در اندروید باید از چند راه حل مختلف استفاده کنید و بازده هر کدام را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به این راه حل ها اشاره خواهیم کرد.

راه حل اول: حذف حافظه کش و دیتای اینستاگرام

توجه در صورتی که نام کاربری و پسورد خود را حفظ هستین این روش رو امتحان کنید

در قدم اول توصیه می‌کنیم که حافظه کش (Cache) و دیتای (Data) برنامه اینستاگرام را از روی دستگاه اندرویدی خود حذف کنید و سپس عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید. بدین منظور در گوشی خود مسیر زیر را طی کنید:

  • به بخش Settings بروید.
  • گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید.
  • برنامه Instagram را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه Clear Cache را لمس کنید.
  • گزینه Clear Data را لمس کنید و با حذف دیتای برنامه موافقت به عمل آورید.

سپس بار دیگر وارد برنامه اینستاگرام شوید و عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر مشکل باز نشدن اینستاگرام یا Crash شدن آن همچنان باقی بود، از راه حل دوم استفاده کنید.

راه حل دوم: برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره جدیدترین نسخه آن را نصب کنید

راه حل دوم مربوط به حذف و نصب دوباره جدیدترین نسخه برنامه اینستاگرام بر روی دستگاه می‌شود. توصیه می‌کنیم که حتما برای نصب جدیدترین نسخه اینستاگرام از گوگل پلی استور (Google Play Store) استفاده کنید. در بسیاری از شرایط دیده شده که انجام این کار منجر به رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن یا حتی کند شدن عملکرد اپلیکیشن می‌شود.

راه حل سوم: استفاده از ابزارهای تغییر IP

یکی دیگر از روش هایی که ممکن است منجر به رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن شود، مربوط به تغییر IP است. شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما گزارش‌هایی به دست ما رسیده که نشان می‌‌دهند تغییر IP از طریق ابزارهای خاص منجر به رفع مشکلات و باگ های متعددی در برنامه اینستاگرام شده است. پس شما هم حداقل یک بار این روش را امتحان کنید.

راه حل چهارم: از کامپیوتر استفاده کنید!

راه حل آخری که توصیه می‌کنیم برای مقابله با مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و کرش های آن به کار ببرید، مربوط به استفاده از اینستا در کامپیوتر می‌شود. برای مثال می‌توانید شبیه ساز بلو استکس را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب و سپس اپلیکیشن اینستاگرام را بدون هیچ مشکل و کاملا مشابه با اندروید بر روی کامپیوترتان اجرا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله از مقاله “روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر” کمک بگیرید. 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. نیاز

    سلام وقتتون بخیر ، من با این مشکل مواجه شدم تموم کارهایی که گفتید و انجام دادم ولی مشکلم حل نمیشه ، چیکار دیگه باید بکنم ؟؟؟

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي