پیکر زنده یاد هما روستا برای خاکسپاری به ایران می آید

همانطور که می دانید هما روستا از بازیگران توانمند و قدیمی سینما و تلویزیون ایران روز 4 مهر به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت. قرار است پیکر این هنرمند توانمند از آمریکا به ایران بیاید و در ایران خاکسپاری شود.

پیکر زنده یاد هما روستا برای خاکسپاری به ایران می آید

پیکر زنده یاد هما روستا برای تشییع و خاکسپاری به ایران می آید. هم اکنون خانواده این هنرمند فقید تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران منتظرند تا مراحل اداری درگذشت وی در آمریکا را طی کرده و زمینه را برای حضورش در ایران فراهم کنند.

تاریخ مراسم تشییع و خاکسپاری این بانوی سینمای ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.

هما روستا در سن ۶۹ سالگی و در تاریخ ۴ مهر ماه در آمریکا درگذشت.

وی که طى سال هاى اخیر به دلیل مبارزه با بیمارى سرطان از حضور و نقش آفرینى در عرصه بازیگرى سینما و تئاتر دور بود، آخرین تجربه بازیگرى تئاتر را در سال ٩٢ و با حضور در نمایش «باغ آلبالو» به كارگردانى حسن معجونى تجربه كرد.

هما روستا از بازیگران شناخته شده سینماى ایران بود كه در آثاری چون از كرخه تا راین و پرنده كوچك خوشبختى به ایفاى نقش پرداخت.

هم چنین پیکر «بهمن مظفری» نوازنده و معمار ششم مهرماه به خاک سپرده می‌شود.

جزییات مراسم تشییع پیکر بهمن مظفری، هنرمند عرصه موسیقی و فرزند حمید مظفری از هنرمندان تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور اعلام شد.

بهمن مظفری،‌ نوازنده و معمار جوان که سوم مهرماه درگذشت، فردا (دوشنبه، ششم مهرماه) ساعت 9 صبح از مقابل خانه‌اش واقع در تقاطع دولت، کاوه شمالی، ابتدای کاوه، اخلاقی شرقی، بعد از تقاطع اخلاقی، میدان نیلی، ضلع جنوی غربی میدان، ساختمان شماره 3 به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می‌شود.

مظفری براثر ایست قلبی درگذشت. او از هنرمندان حوزه موسیقی بود و چندی پیش در برج آزادی کنسرت داشت.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه