پیش ثبت نام حج تمتع ۹۷

تاريخ : 7 اسفند

پیش ثبت نام حج تمتع ۹۷ آغاز شده است و متقاضیان سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره طبق لیست و اطلاعات زیر می توانند به سامانه و سایت haj.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

شروع ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح ۸ اسفند ۹۶ طبق الویت بندی زیر می باشد.

پیش ثبت نام حج تمتع ۹۷, پورتال خبری فرهنگی گهر

جدول پیش ثبت نام حج تمتع ۹۷


جدول زمان بندی ثبت نام در کاروانها بترتیب اولویت
اولویتمشمولین تشرفتاریخ شروع ثبت‌ نام از ۱۰ صبح تاریخملاحظات مهم
اولویتهای اصلیاولآندسته از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا ۱۳۸۵/۱۰/۳۰ که درزمان تعیین شده نسبت به تکمیل اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری اقدام نموده‌اند۱۳۹۶/۱۲/۸ سه‌شنبهواجدین شرایط پس انتخاب کاروان میبایستی حداکثر طی۷۲ ساعت بهمراه اصل قبض، شناسنامه وکارت ملی به مدیرکاروان مربوطه مراجعه و تایید ثبت نام نمایند. درصورت عدم مراجعه بموقع به کاروان ثبت نام اولیه به صورت سیستمی ابطال شده و ظرفیت خالی کاروانها طبق برنامه زمانبندی دراختیاردارندگان سایر اولویتها قرارخواهد گرفت.
دومکلیه دارندگان قبوض تا ۱۳۸۵/۱۰/۳۰۱۳۹۶/۱۲/۱۲ شنبه
اولیت های ذخیرهسومدارندگان قبض از ۱۳۸۵/۱۱/۱ تا ۱۳۸۵/۱۱/۱۵۱۳۹۶/۱۲/۱۶ چهارشنبهفراخوان این دسته از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری صرفاً جهت فراهم شدن امکان مراجعه آنها به سامانه جهت تکمیل اطلاعات و نیز اطلاع از ظرفیتهای خالی احتمالی و درصورت تمایل رزرو دراین ظرفیتها می‌باشد از اینرو مطلقاً ظرفیت جدیدی در سطخ استان برای پذیرش این افراد باتوجه به شیوه فراخوان متصور نمی‌باشد و تاکید میگردد که ثبت‌نام قطعی از این افراد منوط به وجود ظرفیت خالی است.
چهارمدارندگان قبض از ۱۳۸۵/۱۱/۱۶ تا ۱۳۸۵/۱۱/۳۰۱۳۹۶/۱۲/۲۰ یکشنبه
پنجمدارندگان قبض از ۱۳۸۵/۱۲/۱ تا ۱۳۸۵/۱۲/۱۵۱۳۹۶/۱۲/۲۴ پنجشنبه
ششمدارندگان قبض از ۱۳۸۵/۱۲/۱۶ تا ۱۳۸۵/۱۲/۲۹۱۳۹۶/۱۲/۲۷ یکشنبه

نکات مهم

    1. دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع مربوط به ثبت‌نام عمومی سالهای ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ با مبالغ مختلف ۱۸۰۰۰، ۲۰۰۰۰، ۲۵۰۰۰ و ۲۷۰۰۰ تومانی می‌بایست قبل از انجام پیش‌ ثبت‌نام به دفتر حج و زیارت استان مربوطه مراجعه و نسبت به بروزرسانی و تبدیل قبض خویش به قبض جدید یک میلیون تومانی (با حفظ سابقه) اقدام نمایند. ضمناً دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری ۸۰۰۰۰۰ تومانی مربوط به سالهای ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ نیز با لازم است با مراجعه مستقیم به یکی از شعب بانک ملی می‌بایست با بهره‌مندی از مزایای مالی مربوطه قبوض خود را به قبض ودیعه‌گذاری یک میلیون تومانی تبدیل نمایند. بدیهی است تا این فرآنید طی نشود امکان انجام پیش ثبت‌نام برای دارندگان این گونه قبوض ممکن نخواهد بود.

 

  1. در صورتیکه اطلاعات قبض ودیعه گذاری زائر دارای مغایرت بانکی باشد و به صورت سیستمی موفق به ثبت نام نگردد لازم است به همراه اصل مدارک به یکی از مدیران کاروانهای شهرستان خود مراجعه تا نسبت به درج اطلاعات وی در سامانه مربوطه بمنظور بررسی وپیگیری سیستمی موضوع ، مراجعه نماید .
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي