پیدا کردن اسم از روی شماره موبایل چگونه است؟

تاريخ : 27 فروردین

شاید برای شما هم جالب باشد که پیدا کردن اسم از روی شماره موبایل چگونه انجام می شود. گهر در این بخش در همین مورد صحبت می کند.

پیدا کردن اسم از روی شماره موبایل چگونه است؟

پیدا کردن اسم از روی شماره موبایل چگونه است؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

امروزه با فراگیر شدن تلفن همراه در بین افراد جامعه باعث شده که سرعت کار کاربران بیشتر شده و ارتباط برقرار کردن افراد با یکدیگر آسان تر شود اما این فراگیر شدن نیر باعث بروز مشکلاتی نیز میشود که یکی از مهمترین مشکلات ، مشکل مزاحم تلفنی می باشد.

برای اینکار ما از سرویس اینترنتی اپ truecaller استفاده میکنیم.این سرور اسنترنتی که دارای حدود ۲ بیلیون شماره تلفن از جمله شماره ی خط های ایرانسل،همراه اول،رایتل و.. است و برای شناسایی تماس های ناشناس ، مسدود کردن ( ما نیز روشی برای پیامک های تلیغاتی خط های ایرانسل ،همراه اول معرفی کردیم) و جستجوی هر شماره تلفن کاربرد دارد!

حال میخواهیم با استفاده از این ترفند شماره تلفن و حتی ایمیل شخص را که مزاحم شده یا او را نمیشناسیم را بدست آوریم.

تقریبا از هر ۵ شماره ۳ شماره در دیتابیس سایت موجود میباشد

این نکته را نیز به شما یاداور شویم که شما میتوانید این برنامه را  بر روی گوشی خود نصب کرده یا از سرویس اینترنتی آن استفاده کنید که ما در اینجا از وبسایت آنها استفاده خواهیم کرد.

ابتدا وارد سایت truecaller شوید و در کارد جستجو پیش کد کشور را روی ایران (+۹۸) تنظیم کرده و شماره تلفن شخص مزاحم یا کسی را که نمیشناسید را وارد و بر روی search کلیک کنید.قبل از جستجو پنجره login نمایش داده میشود و از شما درخواست میکند که از طریق حساب ، گوگل ، یاهو ، فیس بوک و.. وارد سیستم شوید.

در صورتی که شانس با شما یار باشد اسم و فامیل واقعی مزاحم و شخص ناشناس،نمایش داده میشود! همچنین truecaller دارای تنظیمات اضافی برای نمایش مشخصات، آدرس بیشتر و محل تقریبی شماره تلفن مورد نظر است که در ابتدا به صورت رایگان عرضه میشد اما حالا با پرداخت هزینه در دسترس قرار میگیرد.

اگر نام و مشخصات شما ،دوستان و آشنایان در پایگاه داده truecaller موجود است و نمیخواهید این اطلاعات در این سایت نمایش داده شود،وارد بخش unlist وب سایت شوید و شماره تماس و کد امنیتی را وارد و بر روی دکمه unlist کلیک کنید.

بعد از پیدا کردن اسم و فامیل حقیقی فرد مزاحم شما چند حق انتخاب دارید که چگونه با این فرد برخورد کنید:

۱- جستجو نام شخص در اینترنت و شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و تطبیق آن با محل سکونت وی (اگر شماره همراه اول باشد تقریبا از روی پیش کد میتوان استان را حدس زد) و یا استفاده از سرویس های جستجو افراد نظیر pipl.com که کلیه لینک های مرتبط و هم نام با اسم و فامیلی شخص مورد نظر را در اینترنت  جستجو و به شما نمایش میدهد.

۲- پیگیری بیشتر از طریق مراجع قضایی،پلیس آگاهی و فتا

۳- جستجو نام شخص مورد نظر در سرویس ۱۱۸،برای اینکار باید به سایت ۱۱۸ مخابرات مراجعه و نام و فامیلی بدست آمده و استان مورد نظر را انتخاب کنید و در صورتی که نام و نام خانوادگی مزاحم شما در پایگاه داده این سایت موجود باشد آدرس تقریبی محل سکونت،شماره تلفن ثابت شخص و نام و نام خانوادگی و پسوند وی نمایش داده میشود

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. ☆☆☆¿

    دیگه هیچ کدوم از این راه ها کار نمیکنه

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي