پیامی که آنجلینا جولی برای دانش آموزان منتشر کرد

تاريخ : 6 تیر

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  پیامی که آنجلینا جولی برای دانش آموزان منتشر کرد را در ادامه می خوانید

پیامی که آنجلینا جولی برای دانش آموزان منتشر کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

پیامی که آنجلینا جولی برای دانش آموزان منتشر کرد

آنجلینا جولی فعال حقوق بشر با ارایه پیامی در سالن آلبرت هال لندن و در افتتاحیه یک نمایش برای عفو بین‌الملل برای بیش از ۶۰۰ دانش آموز از آنها خواست تا تمام تلاششان را به منظور احقاق حقوق بشر انجام دهند.

بازیگر ۴۲ ساله برنده جایزه اسکار به بچه‌ها گفت که آنها می‌توانند برای کنوانسیون حقوق ملل در زمینه تلاش برای حقوق کودکان الهام‌بخش باشند و این کار می‌تواند با نسل آنها شروع شود.

وی که از طریق یک سخنرانی ویدیویی این برنامه را افتتاح کرد، گفت: بچه‌ها، من به شما نیاز دارم. همه ما به شما نیاز داریم. ما بزرگسالان داریم روزها را از دست می‌دهیم ولی می‌خواهیم شما به این فکر کنید که همه چیز می‌تواند خوب شود و باید بشود.

وی افزود: کنوانسیون حقوق ملل برای حقوق کودک، شبیه کتاب رازآمیز قانون شماست و اگر شما بتوانید آن را مدیریت کنید، هیچ کس نمی‌تواند شما یا دوستان‌تان را فریب دهد.

جولی در ادامه به این دانش‌آموزان گفت: و شما می توانید از این قوانین و حقوق برای گوشزد کردن آن به بزرگسالانی که گوش نمی‌کنند، استفاده کنید.

وی گفت: با این قدرت نه تنها آن چیزی که درست و منصفانه است، بلکه آنچه قانونی است می‌توانید پس بگیرید و همانطور که بزرگ می‌شوید، ابزار حفاظت از خودتان و دوستان‌تان را به دست خواهید آورد.

در ادامه جولی افزود: به این ترتیب شما می‌توانید بزرگ شوید تا شهروندی باشید که بتوانید کاری را به انجام برسانید که نسل من ناتمام باقی گذاشته و برای حقوق بشر همه کودکان جهان مبارزه کنید.

این برنامه پروژه مشترکی با تئاتر «چیکن‌شد» بود که بنیادی خیریه برای متحد کردن مردم از طریق تولیدات نمایشی برای اطلاع رسانی است. این نمایش برمبنای کتاب «رویاهای آزادی» در زمینه عفو کودکان تهیه شده که ملهم از سخنان نلسون ماندلا، دالایی لاما و ملاله یوسفزی است.

این نمایش با الهام از این سخنان پیام‌هایی درباره آزادی و همبستگی را برای کودکان ارایه می‌کند.

در این برنامه در حالی که بسیاری از مطالب با «در کنار هستم» شروع می‌شد، بسیاری از شعارها نیز با «در کنار گرینفل هستم» شروع شد تا در عین حال از قربانیان آتش سوزی در برج گرینفل نیز حمایت شده باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي