پسر رفسنجانی:پدرم از روحانی چیزی نمی خواهد

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 8 بهمن

یاسر هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به خبرسازی‌های برخی رسانه‌ها درباره اختلاف دولتمردان با شخصیت‌های اصلی نظام، اظهار کرد: جریان‌های افراطی که پیش از این حیات خود را در تلاطم سیاسی کشور می‌دیدند، اکنون با رویه اعتدالی دولت وضعیت بقای خود را در خطر دیده و تلاش می‌کنند تا آرامش فعلی کشور را برهم بزنند.

پسر رفسنجانی:پدرم از روحانی چیزی نمی خواهد, پورتال خبری فرهنگی گهر

فرززند آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه “یکی از روش‌های جریان‌های افراطی برای برهم زدن تعادل سیاسی موجود، خبرسازی و القاسازی است”، افزود: یک شبکه زنجیره‌ای خبری به صورت هماهنگ مشغول خبرسازی و القای دروغ به مردم است تا اینگونه نشان دهند که میان دولت و شخصیت‌های اثرگذار کشور اختلافاتی وجود دارد.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار نظیر ناراحتی هاشمی رفسنجانی از انتصاب‌های دولت، تخلیه دفتر حسن روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، غیبت رییس‌جمهور در جلسه‌های مجمع و … گفت: آقای هاشمی دستاوردهای دولت دکتر روحانی برای کشور در این دوره کوتاه را قابل تقدیر می‌داند. جریان‌های افراطی هم با علم به همین توفیقات، تصمیم به حاشیه‌سازی و القای شایعات دارند تا موفقیت‌های ملی کمتر در افکار عمومی جلوه کند.

یاسر هاشمی همچنین گفت: گاه این پرسش را مطرح می‌کنند که “با توجه به نقش‌آفرینی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات ۲۴ خرداد آیا حق آیت‌الله هاشمی پس از انتخابات ریاست جمهوری ادا شده است یا خیر؟” که باید گفت نقش اصلی در انتخابات را مردم ایفا کردند که با رای خود به جریان افراطی «نه» گفتند. آقای هاشمی با رفتار خود در برابر عملکردهای نادرست به معتمد مردم تبدیل شد اما بازیگر اصلی ۲۴ خرداد مردم بودند. ضمن اینکه ایشان برای سهم‌خواهی از دکتر روحانی حمایت نکرد بلکه هدف آقای هاشمی نجات کشور از یک ورطه آسیب‌پذیر بود.

وی در پایان تاکید کرد: اتحاد دولت با شخصیت‌های سیاسی و گروه‌های معتدل، موجب انزوای جریان‌های افراطی می‌شود. از سوی دیگر، جریان‌های افراطی با جنگ روانی رسانه‌ای برای ایجاد شکاف میان دولت و شخصیت‌ها یا القای این مسأله در حال تلاش هستند.

منبع: ایسنا
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي