پرورش الاغ شیری شغل پرسود این روزها!

پرورش الاغ شیری این روزها یکی از روشهای کسب درآمد و شغل های پرسود است ، این روزها افرادی که الاغ شیری دارند بهترین سود را از فراوری های این حیوان را بدست می آوردن در ادامه جزییات آن را می خوانید

پرورش الاغ شیری

پرورش الاغ شیری شغل پرسود این روزها!

نه فقط در حمل و نقل، بلکه محصولاتی که از الاغ بدست می آید،  خواص درمانی بسیاری دارد. شیر و پوست و عنبرنسارا (فضولات الاغ) و روغن الاغ، از جمله فراورده هایی است که سرمایه گذاری روی پروش الاغ شیری می توانند روی فروش خوب آن در داخل و خارج از کشور حساب کنند.

اطلاعات مدونی درباره اصول و مبانی پرورش الاغ شیری در دسترس نیست و آن چه که در فضای مجازی وجود دارد، حاصل تجارب فعالان این حوزه  جدید کشاورزی می باشد. پیدا کردن الاغ شیری مناسب و جوان در تعداد زیاد، سخت است و نیاز به کار مطالعاتی و رایزنی با کشاورزان در ۳۱ استان کشور دارد. در الاغی، مناسب شیردهی نبوده و باید رام باشد و عنبرنسارا کافی تولید کند.

توجه داشته باشید که تهیه الاغ در زمستان، بسیار راحت تر ار تهیه الاغ در بهار است. چرا که کشاورزان، به الاغ در فصل بهار برای کارهای کشاورزی و حمل و نقل، بیش از فصل زمستان نیاز دارند ومی توان در  نیمه دوم سال، الاغ شیری به بهای کم تری از فصل بهار، خریداری کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه