پاسخهای مسئولان به کمپین فرزندت کجاست

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 28 مرداد

کمپینی به نام « فرزندت کجاست » به تازگی در فضای مجازی راه اندازی شده است که هدف بیشتر برای شفاف سازی عملکرد مسئولان کشور است که به سوال های فرزندان شان کجا هستند ، چه شغلی دارند و درآمدشان چقدر است پاسخ دهند.

پاسخهای مسئولان به کمپین فرزندت کجاست, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ادامه پاسخ های مسئولین و مقامات کشور را که تاکنون به این سوالات پاسخ داده اند می خوانید :

پاسخهای مسئولان به کمپین فرزندت کجاست

محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش

دو فرزند دارم؛ فرزند اولم دختر و خانه‌دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است.

– تا کنون فرزندانم به جز عتبات عالیات به کشور خارجی، سفر نکرده‌اند. روز گذشته خبرنگاری به اشتباه “عتبات عالیات” را ” قطر و امارات” شنیده بود.

محمدعلی وکیلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی: 

دارای سه فرزند هستم هادی؛ فوق لیسانس هفت سال است کارمند یک شرکت است مهدی؛ فوق لیسانس (همانکه به دروغ مدیرعامل معرفی می شود) بدون اشتغال در جای دولتی، سردبیر روزنامه ابتکار راضیه؛ لیسانس و بیکار خداوند از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد

علی ربیعی، وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی: 

ما همه با هم هستیم! خوشحالم فرزندانم با ۵ نوه کنار من هستند. همگی در دانشگاههای ایران تحصیل کرده اند. دو پسر من، هیچ کدام کار دولتی ندارند و تنها دخترم به تربیت کردن فرزندانش مشغول است‌ و دیگری که بیش از همه کنار من است ساکن قطعه ۷۰ بهشت زهراست.

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران: 

«سه پسر دارم، هر سه دانشجو و بدون شغل دولتی. عماد، متولد ٦٣ دانشجوی دکترای صنایع و مدیرعامل دفتر نشر و معارف انقلاب که خاطرات آیت الله را منتشر می کند. پسر دومم علی، متولد٦٥و فارغ التحصیل شهرسازی دانشگاه تهران و درخارج، دانشجوی بدون شهریه دکتراست. احسان متولد ٧٦ مهندسی انرژی در امیرکبیر میخواند».

سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته المپیک: 

سه دختر دارم؛ دختربزرگم ازدواج کرده است و فوق لیسانس مدیریت اجرائی دارد و هیچ شغلی دولتی یاخصوصی ندارد .

وی افزود: دختر دوم مهندس عمران و فوق لیسانس معماری دارد هیچ اشتغال رسمی ندارد و شخصا در زمینه رشته تخصصی خود فعالیت می کند. دختر سوم نیز دانشجوی دانشگاه تهران است.

 

محمد علی ابطحی، عضو روحانیون مبارز: 

در پاسخ به کمپین فرزندت کجاست از من هم کمپین خواست اعلام نظر کنم :

من سه دختر دارم که همه در تهران هستند.

فائزه لیسانس مردم‌شناسی از دانشگاه تهران؛ خانه‌دار و پاره وقت معلم دبستان

فاطمه لیسانس بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی، خانه‌دار و هفته ای دو روز دور کاری در بخش پشتیبانی شرکت خصوصی استارت آپی

فریده دانشجوی سال سوم هنر در دانشگاه تهران

 

شهیندخت مولاوردی، دستیار رییس جمهور: 

دو دخترم؛اولی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی به ترتیب از دانشگاههای تهران و شهید بهشتی، فاقد شغل ثابت و مترجم آزاد دومی فارغ التحصیل کارشناسی نقاشی دانشگاه هنر و مشغول مهارت آموزی در دوره آموزشی فنی و حرفه ای جواهرسازی

 

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور: 

دو پسر دارم اولی مهندسی عمران شریف و ارشد حمل و نقل امیرکبیر؛ هر دو بدون سهمیه؛ عقد کرده و بدنبال ادامه تحصیل است. دومی کلاس یازدهم ریاضی است.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه: 

” پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد. دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد. دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است. عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد. خدا را شاکرم که فرزندانم بدنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند.

سید عباس صالحی وزیر ارشاد: 

دو پسر و یک دختر دارم. پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد. با برخی از موسسات در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را گذرانده است.

همچنین وزیر ارشاد در توییتی دیگر به سوال یک کاربر دیگر پاسخ داد و  نوشت: دخترم در دبستان دولتی تحصیل می کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي