ویژه برنامه گلخانه برای مرتضی پاشایی + دانلود

ویژه برنامه گلخانه برای مرتضی پاشایی + دانلود

مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان که مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، روز جمعه ۲۳ آبان پس از مبارزه طولانی با بیماری، جان به جان‌آفرین تسلیم و عالم خاکی را ترک کرد. پاشایی که ‌متولد بیستم مردادماه ۱۳۶۳ است، خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی بود.

ویژه برنامه گلخانه برای مرتضی پاشایی + دانلود, پورتال خبری فرهنگی گهر

او دانشجو‌ رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از ‌چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. پاشایی اخیرا با وجود بیماری، ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت؛ آهنگی که دو بار در ویژه برنامه شب گذشته «گلخانه» برای درگذشت او ‌تکرار شد.

نخستین بار پیش از سخنان احسان علیخانی و دومین بار پس از سخنان او درباره مرتضی پاشایی؛ کلیپی که بسیار تأثیرگذار بودپس از درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان، شب گذشتهشبکه سوم سیما، ویژه‌برنامه‌ای را به همین مناسبت تدارک دیده بود؛ اما اظهار اندوه هنرمندان نسبت به وداع این خواننده پاپ به این برنامه خلاصه نشد و حتی در برنامه سینمایی «هفت» نیز شاهد واکنش‌هایی به درگذشت این خواننده جوان بودیم.

دانلود

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي