وضعیت تعطیلی مدارس در 21 بهمن

خبرگزاری مهر: رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران درباره اعلام تعطیلی یکشنبه 21 بهمن ماه هنوز اظهار نظری نکرده است.

اما طبق روالهای مشابه سالیان قبلمدارس شهر تهران در روز یکشنبه 21 بهمن ماه تعطیل نیست.

جزییات خبر تعطیلی مدارس در 21 بهمن

مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شایعه تعطیل شدن روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه گفت: هر گونه تعطیلی برای مواردی به جز آلودگی هوا و لغزندگی خیابان ها و بارندگی ،خارج از حیطه اختیارات آموزش و پرورش است و در صورتی تعطیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام می شود که دولت آن روز را برای همه نهادها و ارگان ها تعطیل اعلام کند.

وضعیت تعطیلی مدارس در 21 بهمن

وی ادامه داد: تا این ساعت هیچ تصمیمی در این باره از سوی دولت اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از عصر روز گذشته در فضای مجازی و خصوصا کانال های مختلف پیام رسان ها اخباری درباره تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه که بین دو تعطیلی (شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و ۲۲ بهمن) واقع شده است، منتشر شده است.

یکی از اعضای وزارت گفت : وزارت آموزش و پرورش احتمالا برنامه ای برای تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن ماه ندارد و مدارس در این روز دایر است.

به گفته فرهادی البته چنانچه دولت تصمیماتی مبنی بر تعطیلی روز یکشنبه داشته باشد آموزش و پرورش نیز از آن تبعیت کرده و بر اساس اعلام دولت، مدارس تعطیل  می شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه