وخامت حال مرتضی پاشایی و انتقال او به ICU

تاريخ : 17 آبان

وخامت حال مرتضی پاشایی و انتقال او به ICU

مرتضي پاشايي خواننده محبوب موسيقي پاپ ايران روز جمعه با وخامت وضع جسماني‌اش به بخش آي سي يو بيمارستاني در تهران منتقل شد.

 

رضا صادقی هم در پيامي نوشته بود: سلام به همه دوستان جانم، توى اين شبهايى كه به هر بهانه ايي وصل ميشين اين جون با عشق و با هنر سرزمين رو دعا كنين، نميدونم چرا ولى امشب يكدفعه دلم براش دعا كرد…. مرتضى پاشايى يك جون با اخلاق كه من قلبا دوسش دارم و صميمانه دعا ميكنم امشب براش، شماها هم با درون صاف و زيباتون براش از خدا سلامتى و ارامش بخواهين….. امين. مرتضی پاشایی هم چنين به صادقي پاسخ داد: ممنون از رضا صادقی عزیزم امیدوارم هرجا که هست موفق و پیروز باشه.

وخامت حال مرتضی پاشایی و انتقال او به ICU, پورتال خبری فرهنگی گهراز سوي ديگر قاسم كويتي پور مداح و خواننده ترانه هاي حماسي و اجتماعي نيز جمعه شب در برنامه اي در شبكه سه سيما از مردم خواست براي سلامتي مرتضي پاشايي دعا كنند.

گفتني اينكه مرتضی پاشایی متولد ۱۳۶۳ در تهران است و در رشته گرافیک تحصیل کرده است. وی فعالیت موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. دلخوری، یکی بود یکی نبود، به خدا، بیا برگرد، تنهایی، آرزو، برو، عشق یعنی این، در دقیقه آخر، ستایش، مثل شیشه، جاده یک طرفه و یکی هست، نگران منی، قلبم رو تکراره و … از جمله آثار این خواننده جوان و مجبوب کشورمان است. حدودا از آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد.

 

لطفا برای این هنرمند جوان و خوش صدا دعا کنید

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي