واکنش مهران مدیری به منتقدانش : قلم فروش!

تاريخ : 23 فروردین

مهران مدیری جواب منتقدانش در خصوص صحبت های کنایه آمیز سیاسی اش را داد و آنها را قلم فروش خواند

واکنش مهران مدیری به منتقدانش : قلم فروش!, پورتال خبری فرهنگی گهر

مهران مدیری نسبت به انتقادات مطرح شده در خصوص برخی صحبت‌هایش در برنامه «دورهمی» واکنش نشان داد و منتقدان را قلم‌فروش معرفی کرد.

مهران مدیری، شامگاه دوشنبه ۲۱ فروردین در برنامه «دورهمی» نسبت به انتقاداتی که این روزها به صحبت‌هایش صورت گرفته است، واکنش نشان داد.

در حالی که موضوع برنامه‌ امشب «طرفداری» بود، او گفت: «یادش به‌خیر آن موقع که طرفداری‌ها دلی بود. الان کسی باور نمی‌کند حرفی بزنید ولی در تیم کسی نباشید. به اشتباه یا کمبودی اشاره کنید ولی از جایی خط نگرفته باشید و سریع می‌گویند معلوم نیست چقدر گرفته که این‌ها را می‌گوید!»‌

او ادامه داد: «بس‌که همه قلم‌هایشان را فروخته‌اند باورشان نمی‌شود کسی از روی مصلحت، دلسوزی و بدون خودفروشی حرف بزند.»

مهران مدیری در ادامه گفت: «برچسب می‌زنند و تا تیم‌ات را مشخص نکنی ولت نمی‌کنند! به اشتباهی که اکنون رخ می‌دهد نباید اشاره کنی چون مطمئن‌شان می‌کنی که دوست داری قبلی‌ها بیایند، به اشتباهات گذشته هم نباید اشاره کنی چون فکر می‌کنند حتما در تیم آن‌هایی هستی که الان در راس‌ کارند و بابتش پول گرفته‌ای. از هر چیزی هم صحبت کنی، یک نفر ناراحت می‌شود. ظاهرا همه برای آن که مُهر طرفداری به پیشانی‌شان نخورد، باید خفه شوند و این همان چیزی هست که آن‌هایی که سرکارند می‌پسندند.»

برخی از صحبت‌های مهران مدیری در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی که در دو هفته گذشته در برنامه «دورهمی» بیان شده است، مورد استقبال رسانه‌های مخالف دولت قرار گرفته و البته انتقادات زیادی هم برانگیخته است. منتقدان اعتقاد دارند صحبت‌های مهران مدیری در این برنامه بیشتر کارکرد انتخاباتی برای یک جناح سیاسی خاص را دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي