هومن گامنو خواننده رپ آهنگ سوسن خانم در خندوانه

حتما هومن گامنو خواننده رپ موزیک ویدیوی سوسن خانم را به خاطر دارید، این روزها صدای او در تیتراژ برنامه خندوانه پخش می شود.  از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: هومن گامنو خواننده رپ آهنگ سوسن خانم در خندوانه .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان ما را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

هومن گامنو خواننده رپ آهنگ سوسن خانم در خندوانه

.

موزیک ویدئوی «سوسن خانوم» که پنج سال قبل جنجالی شد را به خاطر دارید؟ اواسط آن موزیک ویدئو را چطور؟ یعنی زمانی که یک پسر با موهای فرفری و اکت‌های مختص خودش، بخش‌های هیپ هاپ شعر را می‌خواند. در آن زمان کسانی که علاقه‌مند موسیقی پاپ بودند به سمت بخش‌های پاپ آن اثر با اجرای گروه «بروبکس» جذب شدند. آنها هم که طرفدار هیپ هاپ و رپ بودند، کارهای «هومن گامنو» را پیگیری کردند.

خواننده‌ای که در ادامه باز هم با بروبکس همکاری داشت اما به مرور راه خود را جدا و تک قطعات مستقلش را منتشر کرد. اما این روزها و پس از یک دوره کم سر و صدا، باز هم نام گامنو مطرح شده است. او آهنگساز و خواننده سری جدید برنامه «خندوانه» با اجرای «رامبد جوان» است که هر شب از شبکه «نسیم» پخش می‌شود. در کنار حدودا بیست قطعه بی‌کلام برای میان برنامه‌های این مجموعه، قطعات با کلام نظیر «بخند خندوانه» و «خلیج فارس» را هم تولید کرده است. هومن گامنو رفتیم با همان چاشنی طنز و خنده‌های همیشگی‌ خود اعلام کرد که راه طولانی تا مجاز‌شدن در پیش ندارد!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه