هزینه سرامیک بدنه خودرو

در مورد هزینه سرامیک بدنه خودرو چقدر اطلاعات دارید؟ ما در این بخش گهر در مورد این موضوع که هزینه سرامیک بدنه خودرو چقدر است صحبت می کنیم.

هزینه سرامیک بدنه خودرو

هزینه سرامیک بدنه خودرو

ظاهر بدنه خودرو‌ها همیشه برای صاحبان آن‌ها از اهمیت بخصوصی برخوردار بوده است و از گذشته تا کنون افراد به دنبال راه‌حل‌هایی برای سالم و تمیز نگاه داشتن بدنه خودروشان بوده‌اند؛ از همین سو در چند سال اخیر با گسترش فناوری‌های مختلف در صنعت اتومبیل‌سازی، کارشناسان و متخصصان در سراسر جهان توانسته‌اند راه‌کار‌هایی برای از بین‌بردن لکه‌ها و بر طرف کردن خط و خش‌های بوجود آمده بر روی بدنه خودرو‌ها ابداع کنند که عمومی‌ترین آن‌ها استفاده از پولیش و واکس مخصوص اتومبیل‌ها است. واکس و پولیش‌ها انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربری خاص خود را دارد ولی در کل این مواد برای رفع لکه،کدری و خط و خش بر روی بدنه اتومبیل‌ها طراحی شده‌اند. در یک دهه اخیر با ورود فناوری‌های حوزه نانو به صنایع مختلف، متخصصان به جای رفع خط و خش و لکه‌های بدنه خودرو‌ها، بر روی بالا بردن مقاومت و ایجاد لایه‌های محافظتی برای قطعات اتومبیل تمرکز کردند؛ از این رو امروزه شاهد شوینده‌ها و مواد مراقبتی جدیدی هستیم که قادرند با تکیه بر فناوری‌های نانوتکنولوژی، از بدنه اتومبیل در برابر مواد خارجی محافظت کنند. یکی از محبوب‌ترین مواد محافظتی که در چندی پیش به بازار‌های کشور راه یافت، پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ است. پوشش نانو سرامیک در واقع پوششی بسیار مقاوم و محکم است که بدنه اتومبیل را می‌تواند در برابر مواد خارجی مانند آب باران یا لکه‌های نوشیدنی‌ها محافظت کند و از بوجود آمده ن لکه و کدری بر روی بدنه خودرو جلوگیری کند. پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ، پوششی مانند شیشه است و به دلیل شفافیت آن ظاهر اتومبیل شما را تغییر نمی‌دهد؛ از طرفی پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ به شکلی قطر لایه پوششی رنگ خودرو شما را افزایش می‌دهد و به همین دلیل این پوشش‌ها قادر هستند که از رنگ بدنه خودرو شما در برابر خط و خش‌های سطحی جلوگیری کنند. اگر به پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ علاقه‌مند هستید و می‌خواهید درباره آن‌ها بیشتر بدانید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید و از خدمات مشاوره ما در خصوص پوشش‌های نانو سرامیک بهره‌مند شوید؛ همچنین برای استفاده از پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ برای بدنه خودرو خود، می‌توانید از خدمات تیم متخصص لوکاپرو در محل مورد نظرتان استفاده کنید و بدنه اتومبیلتان را با استفاده از پوشش‌های نانو سرامیک، مقاوم کنید.

محافظت پوشش‌های نانو سرامیک از رنگ بدنه خودرو

همانطور که در مقالات پیشین اشاره کردیم، نور خورشید و آلودگی‌های شیمیایی مانند اسید سولفوریک و اسید نیتریک رنگ بدنه خودرو شما را دچار آسیب می‌کنند و به مرور باعث کدری و پوسیدگی آن‌ می‌شوند. پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ با بهره‌گیری از فناوری نانو قادر هستند از رنگ بدنه شما در برابر اشعه فرابنفش مخرب نور خورشید محافظت کنند، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود، افرادی که اتومبیل‌هایی به رنگ‎‌ها تیره و سیاه دارند، حتما از پوشش‌های نانو سرامیک استفاده کنند تا خودرو آن‌ها در برابر نور آفتاب مقاوم شود و رنگ بدنه آن دچار آفتاب سوختگی نشود. برای استفاده از پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ برای بدنه خودروتان، می‌توانید از خدمات و سرویس‌های تیم متخصص لوکاپرو استفاده کنید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های مدرج در وب سایت لوکاپرو، تماس حاصل بفرمایید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه