لیست نام های پرطرفدار سال 98

دسته بندي : اجتماعی,⭐ اخبار
تاريخ : 19 دی

انتخاب نام نیکو و درست وظیفه هر پدر و مادری است . در این مطلب اسم های پرطرفدار ایرانی در سال ۹۸ را که طبق آمار ثبت احوال تهران تهیه شده است را معرفی می کنیم.

معرفی اسم های پرطرفدار سال ۹۸ (دختر و پسر)

لیست نام های پرطرفدار سال 98, پورتال خبری فرهنگی گهر

در سه ماه اول سال ۹۸ در استان تهران

نام‌های «امیرعلی» و «فاطمه» بیشترین فراوانی را در میان اسامی انتخاب شده داشتند. همچنین در این میان نام‌هایی چون سامیار،کارن، آراد، نیلا و سلین نیز  فراوانی بالایی داشت.

اسم های پرطرفدار در فروردین ۹۸

در فروردین ماه اسامی اسم پسر به ترتیب امیرعلی، سامیار، امیرحسین، علی، امیرعباس، کیان ،محمدحسین ، ماهان، کارن، آراد و اسامی دخترانه به ترتیب فاطمه، حلما، بهار، زهرا ،باران، مرسانا، آوا، نورا، هانا و ریحانه جزو بیشتر اسامی انتخابی بودند.

لیست نام های پرطرفدار سال 98, پورتال خبری فرهنگی گهر

اسم های پرطرفدار ایرانی در اردیبهشت ۹۸

در اردیبهشت ماه امسال نیز این اسامی مشابه فروردین ماه اما با کمی تفاوت بود؛ به طوری که برای پسران به ترتیب نام‌های امیرعلی، علی، سامیار، امیرحسین، آراد، کیان، آریا، امیرعباس، کارن، ماهان و برای دختران به ترتیب نام‌های فاطمه، حلما، مرسانا، آوا ،زهرا، بهار، هانا، باران، مهرسا و سلین اسامی دارای بیشترین فراوانی بودند.

لیست نام های پرطرفدار سال 98, پورتال خبری فرهنگی گهر

نام های پرطرفدار در خرداد ۹۸

در خردادماه سال جاری نیز اسامی دارای بیشترین فراوانی برای پسران به ترتیب امیرعلی، علی، سامیار، امیرحسین، آریا، آراد ،امیرعباس، محمدحسین،حسین، کیان و اسامی برای دختران نیز فاطمه، حلما، زهرا، آوا ،مرسانا ،هانا، نفس، باران، مهرسا و نورا بود.

لیست نام های پرطرفدار سال 98, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي